1.9D nagłe wysokie spalanie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1.9D nagłe wysokie spalanie

Postprzez Nowal » 15 paź 2008, o 21:54

Witam mój problem polega na tym ze golfik zaczal duzo palic. Wymieniłem sprzęgło rozrusznik zregenerowałem i robilem hamulce, czyli nic co miało by wspolnego ze spalaniem. A po tych czynnosciach zaczał duzo wiecej palic, sprawdzalem to w miescie przy bardzo delikatnej jezdzie 8l/100. Dzisiaj zalałem pod korek rpzejechałem do krakowa i spowrotem zrobilem 190km i do 120km wskazowka nie ruszyła się a pozniej bardzo szybko opada. Pod blokiem jak odpalałem miałem równo z paskiem( nie stałem pod górką ani nic w tym stylu) zajechałem do garazu (2km) i poziom paliwa spadł o grubosc wskazówki. Wczesniej wskazówka bardzo wolno schodziła a jezdzilem szybciej i mniej ekonomicznie. Macie jakies pomysły w czym moze tkwic problem?
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

1.9D nagłe wysokie spalanie

 

Postprzez SotoM » 15 paź 2008, o 23:00

w zwykłym dizlu to problem moze tkwić w powietrzu albo w paliwie?? czysty masz filtr powietrza?? moze też problem tkwic we wtryskach albo w pompie wtryskowej...no chyba ze juz motorek ma pomału dość życia(pierścienie) i troche paliwa spda ci do komory korbowej. sprawdzaj stan oleju. zapamietaj na bagnecie jaki poziom i po przejechaniu ilus tam kilometrów sprawdź ponownie. poznasz to po zwiekszonym stanie poziomu,ale tez na rozgrzanym silniku(na zgaszonym)odkręc korek wlewu oleju i powachaj czy nie czuć ropy.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Nowal » 15 paź 2008, o 23:16

Przy pompie nic nie grzebałem teraz, filter był ponad 1mc wymieniany na nowy, kompic na czarno lekko kopci ale tak miałem od poczatku kupna(nie zostawia czarnej chmury poprostu kopci jak mu wcisne dosc głęboko pedał) Stan oleju sie nie zmienia tzn. bierze troszke ale bardzo małą ilosc. Jutro jeszcz eposprawdzam wszystko tak jak mowisz i dam znać. Wczesniej po miescie palił 6,2l/100km mozliwe ze paliwo jest tak do dupe zeby palił ponad 1,5l wiecej na 100? wątpie
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 15 paź 2008, o 23:49

ja nie watpię wszystko mozliwe....możliwe moze być też wina paliwa. ja juz duzo razy sie naciołem na paliwie. zazwyczaj wiem ile robie na paliwie zatankowanym za daną kwotę. i kilka razy zauważyłem ze cos za mało km zrobiłem na paliwe. auto pod VAG'a kurde ukł. wtryskowy git doładowanjie turbo git... wyjeździłęm paliwo zatankowałem znowu ale na drugiej stacji i juz przejechałem standardowo tyle co zawsze...takze kilka razy mi wychodziło ze palił mi 8,8L/ trzeba patrzeć która stacja ma dobre paliwo...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Nowal » 16 paź 2008, o 08:01

Ja jeszcze nigdy nie tankowałem na stacji benzynowej :) Ale ni eukrywam własnie ze ostatnio zatankowałem wiecej paliwa, ze tego samego zrodla ale od tamtej pory duzo wiecej pali. Posprawdzam wszystko zeleli nic nie bedize to wyjezdze paliwo do konca i zobacze ile km zrobie i zaleje lepszego




UPDATE

Poziom jest ok zwieksza sie po uruchomieniu silnika ocziwiście :) nie czuc ropy, zerszta ojciec mwi ze musiało by bardzo duzo pobierać ropy zeby było czuć w oleju. Wyczysciłem filtr powietrza i tyle. Zobaczymy co bedzie dalej, bo filtr paliwa wyglada na nie dawno wymieniany a auto mam ponad 2 miesiące. A czy podpięcie do VAG cos pokaze?
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez 360st0pni » 17 paź 2008, o 12:22

sprawdz tez wskaznik paliwa bo on tez moze cie oszukiwac ja kiedys tak mialem w benzyniaku przejchalem 100 km. i wskazówka nic sie nie ruszyla a postalem pare sekund na postoju i wskazówka opadla jakby spalil mi z 5 litrów.
360st0pni
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 22:43
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez Reiven » 17 paź 2008, o 19:27

Po 1. to trzeba dokładnie sprawdzić to spalanie wlać pod korek zrobić 100 km i znowu wlać pod korek.
Po 2. VAG nic nie da bo ten silnik nie ma elektroniki chyba że to SDI
Po 3. Jak Ci jeździ (moc, przyśpieszenie) jest tak jak było czy coś się zmieniło?
Hamulce nie trzymają nie przegrzewają się ? sprzęgło dobrze poskładałeś ?
Sprawdź szczelność układu paliwowego!
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Nowal » 17 paź 2008, o 20:15

własnie hamulce troszke się grzeją a jak zrobilem 100km to nawet bardzo. Sprzegło ok , nie ma zadnych wycieków a autko przyspiesza jak na poczatku
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez tomwis » 17 paź 2008, o 20:50

kolego to właśnie będzie przyczyną ze tak dużo ci, pali hamulce nigdy nie powinny sie grzać ,a druga sprawa to szkoda okładzin ciernych
tomwis
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5 paź 2008, o 00:30
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Reiven » 17 paź 2008, o 21:23

znaczy ustalmy hamulce się grzeją bo taka jest ich zasada działania ale trzeba odróżnić grzanie naturalne od nadmiernego tarcia. Trzeba by było pojechać na jakąś dobra długą drogę poczekać aż hamulce wystygną przejechać kilka km i wyhamować silnikiem potem sprawdzić czy są gorące, ale prościej podjechać na stację diagnostyczną i sprawdzić opory toczenia. Może stoją prowadnice albo zacisk.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Nowal » 17 paź 2008, o 21:30

sprawdze to jakos ale niestety weekend mam zajęty. BYć moze to jest rzeczywiscie przyczyną. W niedziele podjade na trase i zrobie tak jak mowicie a najlepiej na stacje diag :)
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Reiven » 17 paź 2008, o 21:53

Jedź na stację zapłacisz z 10 pln i bez kombinowania.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - - Wedo Warszawa



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron