1.9TDI 90 koni strasznie szarpi i często traci moc.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez krysiakwrc » 23 gru 2009, o 23:47

widzę po fotkach że sporo roboty i faktycznie dość ciężko to może być więc lepiej się nie będę za to zabierał żeby gorzej nic nie zepsuć
krysiakwrc
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 4 sie 2009, o 19:34
Lokalizacja: olsztyn

 

Postprzez SotoM » 24 gru 2009, o 15:27

DJ_SM napisał(a):Też miałem czyszczony nastawnik usługa kosztowała 150zł przejechane mam od tej pory około 16kkm i objawy powracają a to dla tego że nie wyczyściłem zbiornika paliwa
a moze to nie przez to. moze wina nie tkwi juz w pompie a w prześlizgujacym sie sprzęgle...
DJ_SM napisał(a):W bardzo prosty sposób można sprawdzić czy to wina nastawnika, przy skrzyni biegów od strony przegrody jest taka wtyczka wypnij ją
taka wtyczka czyi czujnik predkosci(zamiast linki).
DJ_SM napisał(a):próbuj czy bedzie szarpało jak nie to znaczy ze winowajcą jest nastawnik.
a jak bedzie dalej szarpało na odpietej wtyczce to wina sprzegła - autem do 2000obr telepie i dalej idzie gładko. obiaw pojawia sie na najwyzyszm biegu potem schodzi na mniejsze...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez DJ_SM » 24 gru 2009, o 17:05

a moze to nie przez to. moze wina nie tkwi juz w pompie a w prześlizgujacym sie sprzęgle...
sprzęgło swoją drogą ale rozmawiałem z innymi osobami które miały czyszczony nastawnik i sytuacja identyczna, natomiast jeden ze znajomych wyczyścił zbiornik i jeździ bez problemów więc coś w tym jest :ok:
Avatar użytkownika
DJ_SM
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 13 paź 2009, o 19:28
Lokalizacja: RBR

Postprzez krysiakwrc » 26 gru 2009, o 10:36

no nie wiem czy to sprzęgło bo jednak jak sprzęgło się ślizga to inaczej to się dzieje i poza tym nie szarpie całym samochodem bo jak to był sprzęgło to było by to ciągle a on czasem nie szarpie i i jeżeli było by to sprzęgło so samochód wkręcał by się na obroty tak czy siak a on czasem nie chce
krysiakwrc
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 4 sie 2009, o 19:34
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez kryhaziom » 26 gru 2009, o 10:41

krysiakwrc odczep sobie tą wtyczke od impulsatora i będziesz wiedział na stówe. :-D
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez krysiakwrc » 26 gru 2009, o 16:36

odczepię ją i mogę się przejechać nic się nie stanie?? a poza tym skoro ją odczepię i nie będzie szarpać to po co ją z powrotem podłączać?
krysiakwrc
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 4 sie 2009, o 19:34
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez kryhaziom » 26 gru 2009, o 16:45

ja właśnie odczepiłem ostatnio i szedł jak złoto, zero szarpnięć :-D, nic się nie stanie, a będziesz wiedział czy to na pewno nastawnik, warto podłączyć z powrotem bo nie będziesz miał prędkościomierza i kilometry staną ;-) chyba że Ci nie potrzebne :lol:
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez krysiakwrc » 27 gru 2009, o 10:48

spoko się dziś zrobi :-D
krysiakwrc
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 4 sie 2009, o 19:34
Lokalizacja: olsztyn

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości