120 km/h i co dalej???

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez kk07 » 4 mar 2010, o 21:47

przełożyłem n75 i lipa. to samo. czujnik wzionąłem z autka które tnie po 200 km/h jutro posprawdzam jeszcze szczegółowo wężyki.
Bo liczy się Agresja:P
Avatar użytkownika
kk07
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 23 wrz 2008, o 12:38
Lokalizacja: Wojcieszów

 

Postprzez ALKI » 4 mar 2010, o 22:24

kolego a jak chodzi turbina do tych 80km/h ciągnie normalnie?????
ALKI
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 3 lut 2010, o 17:00
Lokalizacja: CZELADŹ

Postprzez kk07 » 4 mar 2010, o 22:51

powiem tak. to mój pierwszy samochód i dopiero się uczę na nim. nie wiem jak powinna prawidłowo chodzić.

dziś testowałem i tak. na 2 leci do 3300 obrotów i zwalnia.
na 3 leci do 60km/h obroty 2800 -3000 i zwalnia. na 5 120-130km.h obroty 2.4-2.7 i zwalnia. tak jak by dopływ paliwa zmniejszał się.

pod górkę jechałem specjalnie i na 3 poleciał do 60km/h 3000 obrotów i tak jak by ktoś za zderzak złapał i trzymał. popuściłem do 40 km/h przycisnąłem i szybko doszedł do 60km/h 3000 obrotów i dalej to samo. licze że to przez węże albo przez jakiś czujnik.
Bo liczy się Agresja:P
Avatar użytkownika
kk07
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 23 wrz 2008, o 12:38
Lokalizacja: Wojcieszów

Postprzez respekt » 4 mar 2010, o 22:53

A n75 z jakiego auta wziąłeś? bo z tego co słyszałem to ma być z tego samego modelu co Ty masz, musi mieć taką samą moc, z innego chyba nie może być, ale nie jestem pewny, mówie co słyszałem. No i zerknij te wężyki, najlepiej to kupić nowe, koszt za metr chyba 14zł z tego co się dowiadywałem, więc nie duży koszt a pewność jest że są sprawne.
Avatar użytkownika
respekt
Members
 
Posty: 374
Dołączył(a): 7 wrz 2009, o 13:30
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ALKI » 4 mar 2010, o 23:01

kolego jeżeli jest tak jak piszesz że turbina ciągnie nagle brak mocy po puszczeniu gazu i ponownemu wciśnięciu go ciągnie znowu przez moment to na 99% stawiam na te wężyki podciśnieniowe jak wcześniej pisałem u mnie jeden z nich był wypięty u ciebie może być np. przetarty i łapie lewe powietrze
ALKI
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 3 lut 2010, o 17:00
Lokalizacja: CZELADŹ

Postprzez SotoM » 4 mar 2010, o 23:39

miałem kiedyś taki objaw. kręcił się motor do 3200rpm i mół... VAG pokazywał przepływomierz. ok maska u koleś w górę - przekładka. dalej to samo. przerzuciliśmy ECU bo może uwalony stabilizator napięcia czy coś tam...-nic to samo... zaworki nie zaworki ...uje muje podciśnienia...
wymieniłem filtr paliwa i auto dostało kurwicy. przy dużych rpm był brak paliwa za słaby przepływ przez filtr...
a patrzyłeś czy pływak(sito)w BQ nie jest zawalone...
możesz też spróbować - zdjąć wąż z f.paliwa(zasilanie z BQ) odkręć korek wlewowy paliwa i delikatnie psikaj ciśnieniem w wąż do BQ
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Snejk18 » 5 mar 2010, o 20:09

SotoM napisał(a):wymieniłem filtr paliwa i auto dostało kurwicy.


o tym samym pomyślałem jak napisał dokładne objawy. Myślę, że to będzie to.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez kk07 » 6 mar 2010, o 15:51

przełożyłem n75 z pasata 1.9 tdi 90 KM. dalej nic. filtr paliwa zmieniony 6 miechów temu a problem ten był od kupna. ale myślałem że to przez pompe. ide wężyki sprawdzać.
Bo liczy się Agresja:P
Avatar użytkownika
kk07
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 23 wrz 2008, o 12:38
Lokalizacja: Wojcieszów

Postprzez jacekPlacekkk » 6 mar 2010, o 17:28

MOŻE Film nakręć jak to idzie, do tych 100km/h
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez kk07 » 6 mar 2010, o 18:26

nie ma problemu. nakręce. właśnie sprawdziłem węzyki. poprawiłem niektóre. zaniepokoiło mnie to że na dole w tej rurze co idzie do intercoolera mam troche oleju
Bo liczy się Agresja:P
Avatar użytkownika
kk07
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 23 wrz 2008, o 12:38
Lokalizacja: Wojcieszów

Postprzez respekt » 6 mar 2010, o 22:45

A słyszysz jakieś szumy przy przyspieszaniu, najczęściej i bardzo wyczuwalne te szumy są od 2000obr. Sprawdź węże od IC bo może gdzieś się opaski poluzowały, a jak nie to, no to nie wiem, będzie trzeba na kompa jeszcze raz, bo inaczej nie da rady.
Avatar użytkownika
respekt
Members
 
Posty: 374
Dołączył(a): 7 wrz 2009, o 13:30
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 7 mar 2010, o 10:35

kk07 napisał(a):zaniepokoiło mnie to że na dole w tej rurze co idzie do intercoolera mam troche oleju
tym sie nie przejmuj. tak jest u kazdego. nawet jak załozysz nowe turbo to tez bedzie. do tego olej do układu zasilania powietrzem dostaje sie przez odmę(separator oleju)co trafia w kierunku turbiny i przetłaczane jest do ukł.dolotowego(doładowania) takze spoko luz.

[ Dodano: 2010-03-07, 09:37 ]
a sprawdź jeszcze wężyk ten który idzie do ECU na podszybie.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

cron