120 km/h i co dalej???

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

120 km/h i co dalej???

Postprzez kk07 » 2 mar 2010, o 22:56

Witam. Mój problem jest następujący. Golfik III 1.9 tdi 90 KM jadę nim na trzecim biegu dochodzi do 80 km i dalej nie chce przełączę na czwarty biegi to dojdzie do 100 i dalej nie pójdzie . na 5 do 120-130 i tak jak by go ktoś złapał za tył i przytrzymywał. Wymieniłem już skrzynie (zajechana była) pompę wtryskową (moja ciekła a od kolegi mam 100% sprawną pompę) przepływomierz ( na komputerze wykazało że mój już siadał) zapłon ustawiony elegancko. Nie wiem co może być przyczyną. filtry paliwa powietrza nowe. Może czujnik n75 bądź błąd komputera. bądź turbo?
Ostatnio edytowano 3 mar 2010, o 01:01 przez kk07, łącznie edytowano 1 raz
Bo liczy się Agresja:P
Avatar użytkownika
kk07
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 23 wrz 2008, o 12:38
Lokalizacja: Wojcieszów

120 km/h i co dalej???

 

Postprzez ALKI » 2 mar 2010, o 23:06

kolego możliwe że to N75 ale nie koniecznie miałem to samo walczyłem z tym rok czasu mechanicy komputery i nic okazało się że wężyk który idzie od n75 przy turbinie wypiął się i takie były efekty.Sprawdź wszystkie te przewody podciśnieniowe może któryś jest przetarty
ALKI
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 3 lut 2010, o 17:00
Lokalizacja: CZELADŹ

Postprzez Snejk18 » 2 mar 2010, o 23:08

Pierwsze co mi przychodzi na myśl po przeczytaniu obiadów, to właśnie N75. Jak masz możliwość, to spróbuj podmienić od kogoś kto ma na pewno dobry. Albo spraw sobie nowy. Ja ostatnio za Pierburga zapłaciłem 140 zł.
Moc znika gwałtownie (nagle przestaje przyśpieszać tak jak by coś cię przytrzymywało), czy nie mam mocy cały czas, od włączenia zapłonu ?? Podczas jazy próbowałeś wyłączyć i włączyć zapłon ?? Jakie błędy pokazuje Vag ??
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez Bradley » 2 mar 2010, o 23:22

kk07 napisał(a):na komputerze wykazało że muj już siadał

No to jak masz komputer to zrob logi dynamiczne a nie smiec na forum ;)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez kk07 » 3 mar 2010, o 01:01

nie mam logów. Ten mechanik nie miał możliwości wydrku...
Bo liczy się Agresja:P
Avatar użytkownika
kk07
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 23 wrz 2008, o 12:38
Lokalizacja: Wojcieszów

Postprzez Bradley » 3 mar 2010, o 08:45

To na pendrive by zgral ;-)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez kk07 » 3 mar 2010, o 17:34

kolego robił mi to za free i poza kolejką. sam rozumiesz sprawdził i powiedział i poszedł. ale to i tak nic by nie dąło taka informacja dla was bo byłem z nim przed wymianą pompy (ciekła) dziś mi kolega zasugerował że może regulacja gazu szwankuje?
Bo liczy się Agresja:P
Avatar użytkownika
kk07
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 23 wrz 2008, o 12:38
Lokalizacja: Wojcieszów

Postprzez Procent » 3 mar 2010, o 20:38

n75. Bankowo
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Snejk18 » 3 mar 2010, o 22:08

Procent napisał(a):n75. Bankowo


niestety, ale to jest część która najczęściej sypie się w naszych silniczkach i przy problemach z mocą, on jest pierwszy do sprawdzenia.

kk07 napisał(a):przepływomierz ( na komputerze wykazało że mój już siadał)


widziałeś to wskazanie na kompie ?? Bo u mnie jak za pierwszym razem sprawdzali, to też powiedzieli mi, że to przepływka. O mało co nie wymieniłem. Ale zacząłem sam szukać po forach, i najczęściej powtarzającą się przyczyną takich problemów był właśnie N75. Po wymianie wszystko wróciło do normy.

kk07 napisał(a):Wymieniłem już skrzynie (zajechana była) pompę wtryskową (moja ciekła a od kolegi mam 100% sprawną pompę) przepływomierz ( na komputerze wykazało że mój już siadał) zapłon ustawiony elegancko


Nie zdziwił bym się, gdybyś wszystkie te naprawy robił na darmo... no chyba , że miałeś 100 % pewność, że należało je wymienić.
Bo jeżeli tylko powiedzieli Ci w warsztacie, że to trzeba zrobić, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że zrobili Cię w konia...
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez respekt » 3 mar 2010, o 22:42

Kolego najlepiej jakbyś podskoczył jeszcze raz do kolegi i zapisał sobie logi i błędy. Po drugie sprawdź sobie tak jak pisali n75 i wężyki idące od niego. Jeśli nie masz od kogo pożyczyć na podmianę propnuję połączyć czerwony wężyk z niebieskim i wtedy się przejechać, jeśli autko będzie w miare przyspieszało i będzie bez problemu łapał większe prędkości to znaczy że zaworek, a jak dalej to samo to trzeba patrzeć po wężykach, bo może gdzieś jest przetarty i takie są objawy. Ja miałem podobnie u siebie, tylko jeszcze nie miałem kasy na nowy zaworek to jeżdzę na połączonych wężykach i jedzie ładnie :).
Avatar użytkownika
respekt
Members
 
Posty: 374
Dołączył(a): 7 wrz 2009, o 13:30
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kk07 » 4 mar 2010, o 01:15

Dzięki za sugestie. Skrzynie zmieniłem bo była zarżnięta. co pół roku musiałem zmieniać olej bo galareta się robiła. pompa? ciekła i zęby ją uszczelnić i tak trzeba było by ją wyjmować. a że przy okazji kumpel passacika z 1.9 tdi silnikiem 90 KM rozbił a swoją pompę miał w idealnym stanie to kupiłem ją (300 zł) i wymieniłem przy okazji zmiany rozrządu. Przepływomierz też od kumpla. jutro przełoże od niego n75 i napisze efekty.

odbiegając od tematu wiecie może za ile moge wystawić moją starą pompe. ciekła mi po środku a nie powiem żeby się nie zbierała.
Bo liczy się Agresja:P
Avatar użytkownika
kk07
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 23 wrz 2008, o 12:38
Lokalizacja: Wojcieszów

Postprzez leopard » 4 mar 2010, o 19:05

kk07 napisał(a):odbiegając od tematu wiecie może za ile moge wystawić moją starą pompe


zaproponuj cene - jeśli nie bedzie wyzsza od ceny pompy która teraz masz - dogadamy sie ... po reszte szczegółów zapraszam na priva
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

cron