120km/H I ODCINA MOC

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

120km/H I ODCINA MOC

Postprzez Kichas » 29 lis 2011, o 13:41

WITAM MAM GOLFIKA 3 1.9 TDI 96r.I PRZY PRĘDKOŚCI 120 NA PIĄTYM BIEGU TAK JAKBY ODCINAŁO MOC A GDY GO ZGASZE I PONOWNIE ODPALE MOC WRACA ALE TAK DO 125 I ZNOWU TRACI.PODŁĄCZYŁEM KOMPA I WYSKOCZYŁO MI "CIŚNIENIE POWIETRZA W RURZE SSĄCEJ"OD CZEGO ZACZĄĆ??????????
Avatar użytkownika
Kichas
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2 lis 2011, o 20:07
Lokalizacja: Wielichowo

120km/H I ODCINA MOC

 

Postprzez prekursor » 29 lis 2011, o 14:33

How many times yet? :wstyd:
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Postprzez slawek5t » 29 lis 2011, o 14:36

Motor 110KM ?

.....
Własciwie to wystarczylo by poczytac forum i bys sie dowiedział co i jak:)
Ale nie bede taki :)
Jesli 90KM to napewno drobnostka , a jesli 110KM to może być troche wiecej roboty.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez BartheZz_3 » 29 lis 2011, o 14:50

slawek5t napisał(a):Motor 110KM ?

.....
Własciwie to wystarczylo by poczytac forum i bys sie dowiedział co i jak:)
Ale nie bede taki :)
Jesli 90KM to napewno drobnostka , a jesli 110KM to może być troche wiecej roboty.

I wszystko wiadomo :-D
Masz tu link POMOCNICZY raczej nie znajdziesz tu konkretnej odpowiedzi jesli to 90KM jesli 110KM to szukaj nic nie boli, sam sprawdzalem :-)
http://www.golf3.pl/topics10/powazny-pr ... ht=notlauf
R.I.P Mystic B. [*]
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Piaggio » 29 lis 2011, o 18:01

Temat wałkowany setke razy! ale z racji tego że kolega prawie nowy i na forum nie obcykany- więc tak auto łąpie notlaufa- przyczyn może być kilka od nieszczelnych gumowych przewodów, niesprawnego N75- co jest najczestszą przyczyną!, po ledwo dyszejąca przepływke, jeżeli masz możliwość podepnij Vag-a zrób logi dynamiczne wstaw na forum, a będzie jasne co go boli.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez mike30 » 2 gru 2011, o 16:43

witam kolego u mnie to samo było przy 2,5 tys obrotów sprawdz czy nie masz poparchciałych przewodów od podcisnienia ja powymieniałem i hula ja malina ...3 msie
mike30
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 11:01
Lokalizacja: Piaseczno

Postprzez slawek5t » 2 gru 2011, o 17:22

Zacytuje moj tekst z innego tematu :
" Brak mocy przy ~120km/h.: 1.9 TDI (1z) 90 KM

Po pierwsze sprawdzamy wężyki, szczelne wężyki to podstawa.
Często bywa, że te wężyki są poprzecierane, i przez to nie ma możliwości sterowania odpowiednio WasteGate.
Jeśli sprawdziliśmy wężyki i okazało się, że są szczelne to pozostają nam dwie opcje - n75, lub WG . Najczęściej jednak jest to n75.
Sprawdzamy go łącząc ze sobą ( mostkując ) dwa wężyki, (niebieski i czerwony) .
Trzeci idący za filtr powietrza zostawiamy na miejscu.
Wtyczke do n75 zostawiamy podpiętą.
Auto powinno być mułowate , ale powinno iść więcej niż 130-140kmh. Jeśli tak będzie to mamy pewność, że n75 jest do wymiany, bądź reanimacji . "


Edit :

Jesli masz 110KM silnik to może byc też czasami turbo do czyszczenia , wyskrobania.
Sprawdź też wszystkie węże gumowe itd od Turbiny i inter-coolera.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości