Moderator: Moderator
wyciągałem dzisiaj w swoim aucie ten smok i okazało sie ze nawet nie był zatkany,ale przeczysciłem dla pewności powycierałem i założyłem, filtr paliwa zmieniłem dziś na nowy, a auto po odpaleniu dławi obroty strasznie spadają i o mało co nie zgasnie. Mam nieorginalny filter z pompką (wymieniam w nim sam wkład) i dzięki tej pompce jak podpompuje troche paliwo to obroty rosną, ale po chwili zaś mu brakuje...A jak sie po 15 minutach nagrzeje to chodzi i niekiedy ma za wyskie obroty nawet koło 1600 - 1800. Co może być przyczyną że nie dostaje paliwa a poźniej już ma wysokie obroty?v-erek napisał(a):czasami przuczyną dławienia jest syf w zbiorniku przytykający smok pompki a objawy to dławienie sie
, jeśli tak to w bagażniku masz pokrywke którą odkręcasz trzema śrubami, później ściągasz dwa przewody paliwowe i kostke odpinasz, odkręcasz tego smoka, wyciagasz i czyścisz, to nie jest dużo roboty, ja dodatkowo wymieniłem fiter paliwa i dalej nie wiem co mu jestszczepan03 napisał(a):chyba że to jak piszecie wina syfu z paliwa
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 28 gości