1Z brak mocy POMOCY

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1Z brak mocy POMOCY

Postprzez brayan_v » 1 lut 2012, o 17:19

witam serdecznie koledzy
wiem ze tematow o braku mocy bylo od groma bo przeczytalem chyba wszystkie przez ostatnie dni ale nic mi nie pomoglo mianowicie:

silnik 1Z 90KM
silnik nagle rano po odpaleniu i przejechaniu kilku km zaczal tracic na mocy od poczatku obrotów do konca na kazdym biegu..
mam zegar od turbiny zawsze cisnal ok 0.6bar a teraz cisnia od zera do -0.2/-0.3 :(
byl zalozony sporotwy filtr powietrza ale odkog go mam tak jest i nic sie nie dzial na roze dolotowej jest zrobiona specjalna dziura po co? nie wiem..
Samochod sptrasznie kopci na szaro/siwo/bialo nie na czarno ani niebiesko.. ale to kopci tak obrzydliwie ze sie nie da za mna jechac
podpinalem VAG i 0 bledow
podmienialem od 2 kolegow zawor N75 i to samo
sprawdzalem weze szczelne..
przeplywka ok tez wymienialem

co dzis zauwazylem to w wezyki caly czas idzie powietrze z paliwem a po drugiewezyk ktory jest podpiety do kompa zasysa powietrze tak powinno byc?

Prosze pomozcie bo brak mi juz sil..
odrazu pisze nie umiem zrobic logow dynamicznych..
Brayan_v
brayan_v
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17 lut 2009, o 14:15
Lokalizacja: JaVWorzno

1Z brak mocy POMOCY

 

Postprzez vision » 1 lut 2012, o 18:22

filtr paliwa wymień
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Snejk18 » 1 lut 2012, o 19:36

Filtr paliwa na początek, jeżeli nie pomoże podepnij jeszcze raz Vaga i sprawdź kąt wtrysku.
Nastawy podstawowe (Basic Settings) -> TDI-timing
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez brayan_v » 2 lut 2012, o 16:16

filtr paliwa wymieniony.. nic nie pomogło..chodzi ale objawy nadal takie jak na poczatku
Brayan_v
brayan_v
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17 lut 2009, o 14:15
Lokalizacja: JaVWorzno

Postprzez leopard » 3 lut 2012, o 10:37

podlacz VAG'a i zobacz przynajmniej jakie bledy sie posypaly - bez tego nie ruszysz z miejsca
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez brayan_v » 4 lut 2012, o 11:24

leopard, no wlasnie jak podpinam vaga to nic nie pokazuje no chyba ze zle podpinam.. ;/
Brayan_v
brayan_v
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17 lut 2009, o 14:15
Lokalizacja: JaVWorzno

Postprzez SotoM » 4 lut 2012, o 16:22

zdejmij rure - filtr powietrza turbo i zobacz czy turbo zyje...
brayan_v napisał(a):na roze dolotowej jest zrobiona specjalna dziura po co? nie wiem..
prosze daj foto o czym ty mówisz??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez brayan_v » 5 lut 2012, o 14:24

SotoM, ale jak zobaczyc czy turbo zyje? duzo oosob mi mowilo ze moze paliwo zamarzło ale ja to wykluczam bo wczesniej juz 2x na chwile mi sie taka rzecz stała ale tak jakby sie "odwiesiło" i hulalo a teraz to juz kaplica..
Brayan_v
brayan_v
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17 lut 2009, o 14:15
Lokalizacja: JaVWorzno

Postprzez slawek5t » 5 lut 2012, o 15:52

Sprawdź luz na wirniku turbo
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Bradley » 5 lut 2012, o 18:26

Ciezko powiedziec co autor mial na mysli ale

brayan_v napisał(a):na roze dolotowej jest zrobiona specjalna dziura

Tam to powinien byc podlaczony czarny przewod od zaworka n75. Chyba, ze to jakas "specjalna, inna", druciarska dziura.
brayan_v napisał(a):
drugiewezyk ktory jest podpiety do kompa zasysa powietrze

Ten wezyk powinien byc podpiety do krocca na kolektorze ssacym.

brayan_v napisał(a):odrazu pisze nie umiem zrobic logow dynamicznych..

Instrukcja na forum jest, nic trudnego.


I tak wklej zdjecia jak ten silnik wyglada to za pewne misz-masz pod maska.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Piaggio » 5 lut 2012, o 18:32

odkrec plastikowa rure ktora jest przykrecona do turbo na dwie srubki klucz 10- zdejmij ją i paluszkiem poruszaj za wałek- dopuszczalny luz na wirniku to ok 1mm, ledwo wyczuwalny. A jadąc i dodając gazu na wskazniku widzisz ze turbina wstaje? podnsi cisnienie? czy niezaleznie od obciązenia cały czas wskazuje zero?
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez slawek5t » 5 lut 2012, o 18:41

Bradley napisał(a):I tak wklej zdjecia jak ten silnik wyglada to za pewne misz-masz pod maska.

Również to polecam.
Ja jak kupiłem golfa to też n75 był źle podpięty. a ten od kompa również był luzem.
Pewnie ktoś kombinował tak aby auto jakos jechało. (n75 był popsuty)

Poszukaj schematów jak to ma byc podłączone.
Dopiero potem sprwdzaj jak auto idzie
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Następna strona

- - - shanky s whip black irish



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości