1Z kilka problemów

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 19 sty 2010, o 00:13

odłacz wtyke presdkościomierza przy skrzyni biegów
przejedź sie- nie bedzie działa predkosciomierz a u co niektórych tempomat.
.jesli szrpania nie bedzie to na 100% nastawnik do czyszczenia- nie jestto robota dla laika. łatwo jest zepsuc nastawnik jak i cala pompe przy wkładaniu nastawnika do niej. kumata osoba wiedzaca o co chodzi lekko bierze za to od 200 w górę.
jesli szarpanie nadal bedzie to na 100% prześlizguje sie tarcza sprzęgłowa. potem zejdzie na 3 bieg bedzie to wyczuwalne a na 5tym będzie sie sprzegło już calkowicie slizgac.- przerobiłem temat u siebie.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Golfik1986 » 19 sty 2010, o 00:16

jesli szarpanie nadal bedzie to na 100% prześlizguje sie tarcza sprzęgłowa. potem zejdzie na 3 bieg bedzie to wyczuwalne a na 5tym będzie sie sprzegło już calkowicie slizgac.- przerobiłem temat u siebie.

czyzbys dal mi nowa wizje bo mi sie to dzieje narazie tylko na 5tym biegu czy to moze sprzeglo hhmm :szok:
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Robertuss » 19 sty 2010, o 10:16

raf.sie napisał(a):sam czysciles??

robił to mechanik, który kuma temat silników tdi :)
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Procent » 19 sty 2010, o 11:18

Samemu nie radzę czyścić nastawnika jeżeli się nie ma o tym pojęcia. Czytałem o tym i jest naprawdę ciężko dla laika i można prędzej coś zepsuć niż naprawić. Po czyszczeniu nastawnika powinno się też bak wyczyścić z tych "glutów" które są po ropie w baku. Ja miałem tego pełno w poprzednim dieslu przy smoku. Podejrzewam że to nastawnik bo jeżeli szarpanie w tym zakresie obrotów to na to wskazuje
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 19 sty 2010, o 22:53

nastawnik wyjac rozlozyc to l lacha... ale to złozyc,polutowa i załozyc i odpalic auto.... :-| tooo juz gorzej.... trzba majta nastawnikiem w prawo w lewo az załapie....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez raf.sie » 24 sty 2010, o 17:00

dzis siadam powoli regularnie wciskam gaz obroty tak do 1200 pozniej spadaja na ok1050 i tak stoja a ja gaz caly czas powoli wciskam do konca a tu nic. obroty w miejscu. gdy dodam szybciej gazu to normalnie ale jak delikatnie powoli to obroty nie wzrastaja. to wina tego nastawnika czy jeszcze cos nanic??
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez leopard » 24 sty 2010, o 19:32

raf.sie napisał(a):to wina tego nastawnika

raczej nie ... zapnij VAG'a - myślę ze bedziesz miał błąd pedału gazu zapisany w ECU - sprawdź to
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez polliv » 24 sty 2010, o 21:13

leopard napisał(a):myślę ze bedziesz miał błąd pedału gazu zapisany w ECU - sprawdź to

brak takiego błędu, jak zwykle był tylko błąd 575
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez leopard » 25 sty 2010, o 00:03

polliv napisał(a):brak takiego błędu

to dawaj logi ...

jałowy bieg (temp. ~90'C) 001/004/007/013
pod obciążeniem 003/008/011/
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez raf.sie » 24 lut 2010, o 19:11

oto logi
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez leopard » 25 lut 2010, o 00:19

raf.sie napisał(a):oto logi

kąt wtrysku masz mocno rozjechany - do tego w tej chwili korekcje na wtryskiwaczach też nie są dobre (może to byc przyczyna źle ustawionego kata wtrysku) ...
po ustawieniu kata wtrysku zaloguj jeszcze raz 013 - zobaczymy czy korekcje spadną do wartości akceptowalnych - jeśli nie - wtryski do wymiany :-/
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez raf.sie » 25 lut 2010, o 09:14

nie dawno był ustawiany czyzby zle?? bedzie poprawka z zobaczymy :-)

leopard napisał(a):wtryski do wymiany :-/


oby nie :-o

[ Dodano: 2010-02-25, 09:10 ]
a jeszcze takie cos powiem cos on troszke duzo pali kiedys duzo mniej. myslalem ze to przez te mrozy ale teraz juz nie ma i jest to samo. tez musi byc jakas przyczyna tego?
http://www.spritmonitor.de/en/detail/341388.html
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości

cron