1Z kilka problemów

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez leopard » 25 lut 2010, o 13:56

raf.sie napisał(a): tez musi byc jakas przyczyna tego?

przyczyną jest 004 - a efektem tego 013 ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

 

Postprzez polliv » 25 lut 2010, o 14:00

you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez raf.sie » 25 lut 2010, o 14:35

leopard napisał(a):przyczyną jest 004 - a efektem tego 013 ...


czyli?? :wstyd: konkretniej..??

no i jest nowy log 13 po ustawieniu kata
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez leopard » 25 lut 2010, o 18:09

raf.sie napisał(a): konkretniej..??

jeśli 004 masz dobrze ustawiony - wtryski do wymiany ... daj jeszcze po ustawieniu 004 i BS (TDI timing) tak żeby była pewność

BTW - temp ~ 90'C
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez polliv » 26 lut 2010, o 19:53

leopard, mam pytanie, czy kąta wtrysku ma być ustawiony w jednym punkcie np 49?? bo tutaj ni chu chu nie da się żeby w jednym punkcie był
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez leopard » 27 lut 2010, o 01:31

polliv napisał(a):czy kąta wtrysku ma być ustawiony w jednym punkcie

nie ma takiej mozliwości ... w BS jeśli bedzie między 49 a 51 - przy 90'C temp. płynu chłodzącego - będzie idealnie
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez polliv » 27 lut 2010, o 16:42

tutaj nowe logi gr 004(ostatni to BS):
Log (0 - 004,004,004)
tutaj gr 013 jeszcze raz:
Log (1 - 013)
a tutaj gr 000:
Log (0 - 000)

znowu kąt wtrysku jest lekko przyśpieszony a przecież 2dni temu był ustawiany :kwasny:
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez SotoM » 28 lut 2010, o 10:35

a moze uwalony klin na wale lub pasek rozrzadu przeslizguje sie na kole pompy lub wałka rozrzadu.... i stad te róznice kata wtr...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez polliv » 28 lut 2010, o 13:37

SotoM napisał(a):pasek rozrzadu przeslizguje sie na kole pompy lub wałka rozrzadu....

wtedy były by chyba większe różnice w zmianie kąta wtrysku. poza tym silnik pracuje ładnie no może oprócz momentu odpalania po dłuższym postoju.
nie mam pojęcia :kwasny:
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez leopard » 1 mar 2010, o 03:05

polliv napisał(a):znowu kąt wtrysku jest lekko przyśpieszony

wymień wtryski - a przynajmniej końcówki ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez raf.sie » 1 mar 2010, o 19:07

to moze najpierw pojechac gdzies zeby sprawdzili te wtryski?? wiadomo ze nowe to nowe ale jesli to nie to jest przyczyna?? lepiej chyba sprawdzic najpierw a nie sie pchac w koszty takie?
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez leopard » 1 mar 2010, o 19:19

raf.sie napisał(a):pojechac gdzies zeby sprawdzili te wtryski

wtryski leja - korekcje sa do doopy - VAG to pokazuje - masz kasę - sprawdzaj ... zapłacisz ze 200/300 stówy za wymont/zamont + sprawdzenie

jak dobrze poszperasz po alledrogo to za ~ 400 qpisz wtryski z AFN'a / ASV'a - do tego nowe końcówki możesz juz dostac za ~ 300,- wymieniasz końcówki zakładasz wtryski i problem z głowy
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości

cron