1Z kilka problemów

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1Z kilka problemów

Postprzez raf.sie » 18 sty 2010, o 19:23

zaczal szarpac podczas jazdy szczegolnie tak przy 1500-2000 obrotow

od jakiegos czasu ma tez jakby mniej mocy

gdy zimny odpale to dlugi czas chodzi nierowno i mocno dymi

co moze byc przyczyna tych problemów??
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

1Z kilka problemów

 

Postprzez Czarny1987 » 18 sty 2010, o 20:49

Najlepiej jak podepniesz go pod komputer, bo w tym silniku on Ci pokaże większość problemów. Moim skromnym zdaniem to będzie jakiś problem z wtryskiem (to dymienie i spadek ciągu). ale bez diagnostyki nie będziesz miał pewności.
Czarny1987
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2 sie 2009, o 18:45
Lokalizacja: Tuchlin

Postprzez kryhaziom » 18 sty 2010, o 21:37

szarpanie to najprawdopodobniej nastawnik (na kompie nie wyjdzie żaden błąd), a odpalanie i dymienie to może być kąt wtrysku (to będziesz widział jak VAG`a podepniesz)
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez polliv » 18 sty 2010, o 22:22

po podłączeniu vag-a brak błędów a kąt niedawno ustawiany i jest dobry :ok:

to mówie ja, brat :lol:
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez vision » 18 sty 2010, o 22:26

a odepnij mu czujnik szybkościomierza przy skrzyni
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez kryhaziom » 18 sty 2010, o 22:29

jak brudny nastawnik to błędu nie będzie, tak jak mówi vision, odepnij wtyczkę impulsatora
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez polliv » 18 sty 2010, o 22:31

nic to nie pomagało, z tego co pamiętam.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez Golfik1986 » 18 sty 2010, o 22:52

nastawnik pompy mam to samo szarpanie na tych obrotach.
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez raf.sie » 18 sty 2010, o 23:14

wlasnie moze i nastawnik.lipa to zrobic. a mial ktos taki objawy i zrobil ten nastawnik i juz bylo dobrze??

kazdy mowi vag vag vag a jak zrobilem te logi co tak kazdy kaze to juz nikt nic nie mowi na to :cisza: :cisza: :cenzura:

ostatnio pokazalo mi blad 575 intake presure cos tam. raz on jest raz go nie ma.raz odcina mi przy 130kmh raz nie nie wiem od czego to zalezy

a ztym wtryskiem co moze byc??ostatnio lalem do zbiornika costam do czyszczenia wtrysków roznicy nie zobaczylem. jak sprawdzic wtryski czy cos nieteges z nimi??
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez Golfik1986 » 18 sty 2010, o 23:19

raf.sie napisał(a):a ztym wtryskiem co moze byc??ostatnio lalem do zbiornika costam do czyszczenia wtrysków roznicy nie zobaczylem. jak sprawdzic wtryski czy cos nieteges z nimi??

do pompiarza jechac i sprawdzi ci wtryskana dawke chyba jak zle mowie niech ktos mnie poprawi
a nastawnik tesh sie wezme niedlugo narazie nie mam weny
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Robertuss » 18 sty 2010, o 23:20

raf.sie napisał(a):wlasnie moze i nastawnik.lipa to zrobic. a mial ktos taki objawy i zrobil ten nastawnik i juz bylo dobrze??

ja tak miałem :)
po czyszczeniu nastawnika jak ręką odjął :D
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez raf.sie » 18 sty 2010, o 23:25

Robertuss napisał(a):po czyszczeniu nastawnika jak ręką odjął :D


sam czysciles??

[ Dodano: 2010-01-18, 22:32 ]
Golfik1986 napisał(a):do pompiarza jechac i sprawdzi ci wtryskana dawke


jaki koszt tego??
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości

cron