1Z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1Z

Postprzez k-m-r1 » 12 lip 2011, o 15:05

1Z kopci powyżej 2300 na czarno
głośno pracuje klekocze jak dizel co pierwsze sprawdzać? turbina do wymiany ja obstawiam że nieszczelna i kopci niejestem pewien czy ubywa oleju
pytam w imieniu kolegi
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

1Z

 

Postprzez SanchoPancho » 12 lip 2011, o 16:25

Ale turbinke słychać? Gdyby to była turbina kopciłby na niebieskawo. Tak jak uważasz ja bym sprawdził raczej czy bierze olej na 80% to będzie przyczyna.

[ Dodano: 2011-07-12, 16:27 ]
Albo filtry ma zapierniczone :cwaniak:
Piłeś nie jedź, nie piłeś ... wypij :P

Moja Golfina :) zapraszam :P
http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfizna-vt34028.htm

Crash Test Golfa III jak na ten rok prod. to naprawde całkiem całkiem :)
http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPE ... re=related
Avatar użytkownika
SanchoPancho
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 10:52
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez Snejk18 » 12 lip 2011, o 19:00

Najpierw podłączcie kompa i sczytajcie błędy.
Przy takich objawach (jeżeli nie żre oleju jak głupi) ja najpierw sprawdziłbym cały dolot, czy gdzieś jakaś rura się nie zsunęła.
Znajomy w Passacie (90km, ale nie pamiętam symbolu) tak miał, brak mocy, głośniejsza praca i zasłona dymna przy wyższych obrotach. Spadła mu rura dolotowa przy icku. A co poniektórzy "mechanicy" już mu chcieli wymieniać wtryski, turbo i pompę...

Ale miło byłoby zobaczyć jakie błędy zapamiętał komputer.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez Bradley » 12 lip 2011, o 20:18

Snejk18 napisał(a): Spadła mu rura dolotowa przy icku.

Snejk18 napisał(a):sprawdziłbym cały dolot

I to trafna sugestia :)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez e2 » 13 lip 2011, o 09:35

Ok, ja sprawdziłem u siebie dolot, dodatkowo zmieniłem n75 (na chwilę pomogło, teraz znów to samo), pozostaje wymiana filtra oleju, oleju i filtra paliwa bo już nic nie przychodzi mi do głowy. Też mam zasłonę za sobą więc wiem jak boli...
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez LukTychy » 13 lip 2011, o 09:41

kolego możesz mieć przepalone wtryski... nie wiem czy to trafna sugestia ale kumpel w swoim deaselku też tak miał....
Avatar użytkownika
LukTychy
Members
 
Posty: 1138
Dołączył(a): 25 cze 2010, o 07:02
Lokalizacja: ST

Postprzez Golfik1986 » 13 lip 2011, o 21:52

ja bym sie czarnym kopceniem nie przejmowal przeciez to norma... u mnie turbawka pod koniec tez juz kulala nie pompowala tyle co powinna i pod obciazeniem dosyc glosny byl ale z doswiadczenia wiem ze warto tez sprawdzic wydech u mnie byl dziurawy i rumot byl straszny matka mowila ze traktorem jezdze :-)
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez leopard » 14 lip 2011, o 00:13

LukTychy napisał(a):kolego możesz mieć przepalone wtryski

określ co znaczy przepalone wtryski ??

czarne kopcenie to zbyt duży stosunek paliwa do powietrza ... przede wszystkim sprawdź szczelność dolotu jak koledzy wspominali - jesli nie znajdziesz nieszczelnosci (zapocen na laczeniach etc.) szukaj w okolicy turbiny (cisnienie doladowania) na koncu lejące wtryski
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez e2 » 27 lip 2011, o 09:18

Odnośnie mojego problemu: okazał się faktycznie nieszczelny dolot (nie wiem jak nie zauważyłem pęknięcia jednego z gumowych elementów), dodatkowo po wymianie n75 odzyskałem wigor w aucie :D. Nic nie kopci, auto żwawo przyśpiesza - jest bajka ;).
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Snejk18 » 27 lip 2011, o 23:57

e2 napisał(a):okazał się faktycznie nieszczelny dolot (nie wiem jak nie zauważyłem pęknięcia jednego z gumowych elementów)


Czyli jednak nie "przepalone wtryski" albo dogorywające turbo ;-)
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez e2 » 28 lip 2011, o 08:58

No z tym turbo nie wiadomo, wymieniłem n75 jak już pisałem i teraz dość głośno świszczy (ale kto nie lubi świstu turbo?). Na pewno pompuje lepiej niż przed zmianą bo to pod nogą można już poczuć. Pojeździmy zobaczymy.

A ja dalej nie wiem co znaczy "poprzepalane wtryski" :(.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Kriss_Lodz » 28 lip 2011, o 09:50

Ja też nie znam terminu "Przepalone Wtryski" to że się zapiekają bądź leją to wiem ale żeby się przepalały :-o
Nie masz co zrobić z kasą ????

Zostań klientem stacji ASO :)
Avatar użytkownika
Kriss_Lodz
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:00
Lokalizacja: Łódź

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości