Witam,
Kupiłem sobie kkl jak najbardziej w celach edukacyjnych, połączyłem się z 4ma sterownikami za pomocą popularnego vag-coma 409.1
Wynik następujący:
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Address 03: ABS Brakes
Controller: 3A0 907 379 D
Component: ABS ITTAE 20 GI V00
Coding: 03704
Shop #: WSC 00672
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Skipping Address 15-Airbags ------------------- ( domyślnie zaznaczone by poduszek nie testowac)
-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer
Controller: 1H0 953 257 B
Component: IMMO VWZ3Z0X2450762 V00
Coding: 02400
Shop #: WSC 48437
1 Fault Found:
00546 - Data wiring faulty
27-00 - Implausible Signal
Address 41: Diesel Pump
Protocol: KW1281
Controller: 028 906 124 B
Component: Turbo-Diesel V04
Coding: 00127
Shop #: WSC 00672
Control Module Part Number: 028 906 124 B
Component and/or Version: Turbo-Diesel V04
Software Coding: 00127
Work Shop Code: WSC 00672
4 Faults Found:
01266 - Glow Plug Relay (J52)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01050 - Glow Plug Monitoring
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01269 - Commencement of Injection Valve (N108)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01204 - Engine Temperature Sensor (G27)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
Jak to interpretowac, czy jest cos jednoznacznie do wymiany ? - lub tez we własnym zakresie do naprawy?
Czy mogę zrobic siebie jakieś logi ?
W kazdym razie wszyscy robią logi na sterowniku silnika i wtedy 011 czyli turbo lub 003 czyli cos tam innego
Ja mam dostęp vagiem do diesel pump (sterownik nr 41) czy robi się rownież na nim logi?
Pozdrawiam