Ad. 1
Odkęć ten przewód, zdejmij opaskę i oglądnij go dokładnie czy nie jest przypadkiem pęknięty/dziurawy. Jeżeli jest cały to posmaruj go troszkę sylikonem w miejscu gdzie nachodzi na rurkę i zamontuj na nowej opasce.
A tak na marginesie, to najpierw sprawdź czy opaska nie jest zerwana ewentualnie spróbuj ją dokręcić.
Ad. 2
Wymyj wszystko, wytrzyj do sucha i pojeździj trochę. Będziesz widział skąd leci dokładnie.
Ad. 3
*uszkodzony/słabo dokręcony filtr oleju
*dziurawy/słabo dokręcony wymiennik ciepła (chłodniczka oleju)
*uszkodzony oring pod wymiennikiem ciepła
Ad. 4 i 5
Dokładnie to samo co w "Ad. 2"
Ad.6
Przewód niekoniecznie jest uszkodzony. Prawdopodobnie dotyka on do filtra oleju i przez to jest cały upaćkany.
Ad. 7
Pomyśl o myciu silnika, skrzyni i całej komory.
Ehhh... wstyd kolego