AAZ - ostry wyciek

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

AAZ - ostry wyciek

Postprzez Aro » 11 maja 2009, o 11:36

Co może być powodem takiego wycieku? Gdzie szukać przyczyny i co sprawdzać?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ogólny wygląd :

Obrazek
Avatar użytkownika
Aro
VIP
 
Posty: 1328
Dołączył(a): 28 paź 2007, o 10:45
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

AAZ - ostry wyciek

 

Postprzez Legionista » 11 maja 2009, o 15:28

Aro, ja bym na poczatku sprawdził wszystko z pierwszego zdejcia rozkręcił przeczyścił dokręcił, pózniej widze cos takiego na foto 2 , tak jak byś miał wyciek z pod dekla zaworów lub wkręconego czujnika z boku silnika. najlpiej to jak ja zrobiłem jak kupiłem swego miałem również podoby wyciek ale nie wiedziałem skad on sie bierze to wyczyściłem silniczek i co jakis czas patrzyłem sie skad mi wycieka.

pozdro
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez K@mil » 11 maja 2009, o 15:29

z tego co widze to jest odma. Przyczyna mzoe byc taka ze ta rura jest zapchana "majonezem", i jest juz stara i nie trzyma sie dobrze i dlatego przepuszcza olej.
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez opolanin » 13 maja 2009, o 20:41

Aro,
zdjęcie 1: kup nowy przewód ten plastikowy, pewnie jest już rozszczelniony
zdjęcie 2: uszczelka pokrywy zaworów
zdjęcie 3: albo walnięta uszczelka od filtra oleju, może spróbuj dokręcić filtr(tylko w rękach) lub coś nie tak z chłodniczką oleju
zdjęcie 4,5:to nie wiem bo sam pompy wtryskowej nie ruszam ale masz spore nieszczelności
zdjęcie 6: nie wiem co to za przewód?? czyżby od paliwa? Między filtrem a pompą?
a na ogólnym widoku to brak Ci zaślepienia od ustawiania zapłonu
opolanin
 

Postprzez Repsol » 13 maja 2009, o 21:10

Ad. 1

Odkęć ten przewód, zdejmij opaskę i oglądnij go dokładnie czy nie jest przypadkiem pęknięty/dziurawy. Jeżeli jest cały to posmaruj go troszkę sylikonem w miejscu gdzie nachodzi na rurkę i zamontuj na nowej opasce.
A tak na marginesie, to najpierw sprawdź czy opaska nie jest zerwana ewentualnie spróbuj ją dokręcić.

Ad. 2

Wymyj wszystko, wytrzyj do sucha i pojeździj trochę. Będziesz widział skąd leci dokładnie.

Ad. 3

*uszkodzony/słabo dokręcony filtr oleju
*dziurawy/słabo dokręcony wymiennik ciepła (chłodniczka oleju)
*uszkodzony oring pod wymiennikiem ciepła

Ad. 4 i 5

Dokładnie to samo co w "Ad. 2"

Ad.6

Przewód niekoniecznie jest uszkodzony. Prawdopodobnie dotyka on do filtra oleju i przez to jest cały upaćkany.

Ad. 7

Pomyśl o myciu silnika, skrzyni i całej komory.
Ehhh... wstyd kolego :wstyd:
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

cron