No ja miałem ten sam problem tylko że u mnie było tak że w bloku gdzie przychodzą stopy wału były ostre krawędzie które blokowały mi stopy i jak dokręciłem nawet na 20 nm to wałem nie szło obrócić można było wnet klucz złamać a by nie ruszył. Blok poszedł na złom bo w drugim nie było odziwo tych ostrych krawędzi i stopy weszły gładko nawet jak dokręciłem na 70 nm to się wał kręcił a też mam z tdi . Aktualnie przy składaniu silnika gdzie są nowe tłoki z pierścieniami, cylindry po szlifie , skręcone wszystko do kupy i da się kręcić grzechotką bez problemu

Także zobacz u siebie jak wygląda blok z dołu , czy brud był na panewkach i mógł zblokować , wał może też być jakiś trafiony jeżeli od TD idzie łatwo przykręcić . Sam ogólnie się zastanawiam jaka jest różnica w stopach wału tdi a td bo na oko to tylko wyskością tdi są niższe