AAZ turbo kkk14

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

AAZ turbo kkk14

Postprzez kostek678 » 19 cze 2012, o 23:12

jak w temacie zamontowałem sobie turbo kkk14 przy pełnym obciązeniu dmucha 1bar ale chciałbym aby wstawało wcześniej
"...oprócz szaleństwa i głupoty można dodać ciekawość i chęć przesunięcia granicy, cechy bez, których dalej siedzieli byśmy w jaskiniach i ganiali za ogniem:).."
kostek678
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 02:23
Lokalizacja: Bolesławiec

AAZ turbo kkk14

 

Postprzez k0la » 19 cze 2012, o 23:26

Musisz ją poprostu ' zalać ' odpowiednio , daj mu boostpin na 2 podkładkach do membrany, zwieksz dawke na pompie i podkręć doładowanie. Im większa temperatura spalin / więcej spalin tym turbo Ci szybciej wstanie. Między innymi po to owija sie kolektory wydechowe żeby ciepło nie uciekało :)
Różnica gwarantowana.
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez kostek678 » 20 cze 2012, o 01:02

No prawda ale nie ważne jaką dawkę mu dam to i tak nie zadymi ;/
kolega mówił ze jak się z nim ścigałem to dymka puścił przy przyspieszaniu i potem nic czysto dodam ze idzie jak należy i tdi 90 zostaje w tyle ale mi wstaje turbo od 2500 a chciałbym tak od 1800 tylko z tym ze dawkę mam ustawioną największą jaka morze być bo dalej to ciężko z obrotów schodzi a mnie to denerwuje na boos pinie nie mam podkładki ale jest za to sprężyna oryginalna z aaz czyli ta duża bo na tej od 1.6 turbo słabo pompuje i autko jest muł
"...oprócz szaleństwa i głupoty można dodać ciekawość i chęć przesunięcia granicy, cechy bez, których dalej siedzieli byśmy w jaskiniach i ganiali za ogniem:).."
kostek678
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 02:23
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez k0la » 20 cze 2012, o 14:25

Ja też mam sprezyne z aaz.
Co do wstawania turba to mi pompuje tak od 2100 obr a mam okolo 115-120KM 250Nm więc nie narzekaj :P
k14 nie wstanie Ci wczesniej niz 2000
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez garas1 » 20 cze 2012, o 19:06

U mnie T2 też wstaje dopiero po 2000 obrotów przed podkręceniem dawki i po podkręceniu
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez k0la » 20 cze 2012, o 19:18

Żeby wstawało przy 1500 to musiał byś mieć malutkie turbo które przy 3000 obrotów by już nie wydalało, no chyba że VNT ale mówimy o normalnych turbach
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez kostek678 » 23 cze 2012, o 01:53

Chodzi ci o turbo ze zamienną geometrią ? Jak tak to czy da sie takie coś założyć do aaz ? Bo w sumie dostęp mam ... ;-)
"...oprócz szaleństwa i głupoty można dodać ciekawość i chęć przesunięcia granicy, cechy bez, których dalej siedzieli byśmy w jaskiniach i ganiali za ogniem:).."
kostek678
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 02:23
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez k0la » 23 cze 2012, o 08:24

Da sie, ale tam jest sterowanie podciśnieniowe więc nie wiem jak niektórzy podpinaja to do AAZ , ale da sie.
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez kostek678 » 25 cze 2012, o 00:50

Problem rozwiązany turbo wstaje od 2100 a jak depnę do końca to wciska w fotel na 3 biegu jak dam do końca to asfalt zdziera ;D
Dałem kopułkę pompy od 1.6 ma większy otwór koło przewodu ciśnieniowego co daje więcej powietrza żeby pin wcisnął bardziej ;-)
szlifierką kontową oryginalny pin od aaz przerobiłem
wykręciłem z 4 cm ogranicznik od gazu

mody uważam za zakończone ;D
jeszcze ic muszę dorwać
"...oprócz szaleństwa i głupoty można dodać ciekawość i chęć przesunięcia granicy, cechy bez, których dalej siedzieli byśmy w jaskiniach i ganiali za ogniem:).."
kostek678
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 02:23
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez MTi » 28 cze 2012, o 18:27

a jak depniesz to lepiej niz za lokomotywą ... ;D
Ciśnienie jeszcze. .. ;))
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Postprzez kostek678 » 5 lip 2012, o 20:25

MTi napisał(a):a jak depniesz to lepiej niz za lokomotywą ... ;D
Ciśnienie jeszcze. .. ;))


Własnie nie ;D
"...oprócz szaleństwa i głupoty można dodać ciekawość i chęć przesunięcia granicy, cechy bez, których dalej siedzieli byśmy w jaskiniach i ganiali za ogniem:).."
kostek678
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 02:23
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez slawek5t » 6 lip 2012, o 17:34

kostek678 napisał(a):wciska w fotel na 3 biegu jak dam do końca to asfalt zdziera ;D

E e nie fantazjuj :D
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

cron