AFN bardzo cięzko zapala na rozgrzanym silniku :(

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

AFN bardzo cięzko zapala na rozgrzanym silniku :(

Postprzez misiek13131 » 23 gru 2013, o 23:43

Witam, proszę Was o pomoc. mój golfik cięzko pali na ciepłym, nawet 4 sek trzeba kręcic żeby zapalił. Na zimnym po zagrzaniu świec to pięknie pali a pożniej masakra. Gdy odepnę wtyczkę z czujnika temp cieczy chłodzącej to zapala super. Doradźcie coś, kazda podpowiedź się przyda :)
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

AFN bardzo cięzko zapala na rozgrzanym silniku :(

 

Re: AFN bardzo cięzko zapala na rozgrzanym silniku :(

Postprzez palio » 24 gru 2013, o 09:51

misiek13131 napisał(a):Gdy odepnę wtyczkę z czujnika temp cieczy chłodzącej to zapala super.


No i masz winowajcę.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez wojtas83 » 24 gru 2013, o 16:25

Nie koniecznie winowajcą jest czujnik temp raczej bym obstawiał że pompa pomału się kończy i kiedy na rozgrzanym komp obcina jej dawkę startową to w rzeczywistości jest za mała do szybkiego rozruchu i trzeba pokręcić dłużej. Najlepiej było by gdybyś podnienił czujnik i sprawdził czy pomoże, a jeśli nie to regeneracja/wymiana pompy lub wizyta u jakiegoś tunera i podniesienie dawki startowej na rozgrzanym silniku (zawsze można od razu dołożyć kilka Km i Nm :evil: )
Avatar użytkownika
wojtas83
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 25 cze 2012, o 21:13
Lokalizacja: Warka

Postprzez krzyś » 24 gru 2013, o 18:31

spróbuj podnieść dawkę rozruchową w adaptacjach nie ma gwarancji że pomoże ale warto spróbować :-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez maryn_08 » 26 gru 2013, o 23:05

Mam to samo w swoim silnik ciągnie wiec pompa wydaje mi się że pożyje jeszcze wydaje mi się że zmiana mapy startowej załatwiło by sprawę będę musiał szukac kogoś w okolicy co by to zrobił
maryn_08
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23 kwi 2012, o 22:48
Lokalizacja: Wolin

Postprzez misiek13131 » 27 gru 2013, o 00:16

ja mam teraz nowy silnik, bo kupiłem golfika z silnikiem do wymiany, ten nowy silnik ma pewne 160 tys przebiegu, wiec już pompa do wymiany?? mam ze starego silnika, ale nie mogę uwieżyć że to pompa
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

Postprzez needved » 29 gru 2013, o 17:38

Sprawdź i ustaw dawkę w okolice 3,2-3,5mg od tego trzeba zacząć.
needved
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5 lis 2013, o 10:16
Lokalizacja: Augustów

Postprzez palio » 29 gru 2013, o 18:14

needved napisał(a):Sprawdź i ustaw dawkę w okolice 3,2-3,5mg od tego trzeba zacząć.


Taka dawka nie ma nic wspólnego z odpalaniem.

Może pobawić się z dawką rozruchową tak jak kolega krzyś zaproponował.
Trzeba wejść w adaptacje grupa 005.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez misiek13131 » 29 gru 2013, o 23:35

dawka rozruchowa podciągnieta na vagu ile sie dało :) jest lepiej ale dalej nie zapala od strzała ..
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

Postprzez k-m-r1 » 31 gru 2013, o 19:00

ja obstawiam że przestawiona pompa

dlaczego? to samo miałem z bratem jak w A 4 regulowalismy pompe
brat sam przestawiał i fakt zimny palił ale na ciepło ledwo co
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez misiek13131 » 1 sty 2014, o 22:38

pompę ustawiłem idealnie do wykresu z vaga, wiec pompa odpada ;/
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

Postprzez krzyś » 2 sty 2014, o 06:47

Sprawdz jakie masz napiecie na nastwniku na samym zaplonie potem podlacz tą pompe z zepsutego silnika i też odczytaj to napiecie(podlącz tylko kostkę od nastawnika nie przekladaj pompy)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości