AFN brak mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez leopard » 29 lip 2009, o 09:59

Jake88 napisał(a):Od początku przypuszczałem że to nie kierownice


poczekamy zobaczymy ... logi obnażą to co masz pod maska

BTW - zaglądnij do filtra powietrza - jeśli N75 był zakurzony wewnątrz - filtr powietrza będzie bardzo brudny
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

 

Postprzez Jake88 » 29 lip 2009, o 13:24

leopard napisał(a):BTW - zaglądnij do filtra powietrza - jeśli N75 był zakurzony wewnątrz - filtr powietrza będzie bardzo brudny


filtr powietrza nówka czyściutki żadnych zabrudzeń
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez leopard » 29 lip 2009, o 15:29

Jake88 napisał(a):filtr powietrza nówka czyściutki żadnych zabrudzeń

po trybie awaryjnym jaki błąd został zapisany w sterowniku ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Jake88 » 30 lip 2009, o 07:32

leopard napisał(a):po trybie awaryjnym jaki błąd został zapisany w sterowniku


Auta nie diagnozowałem ponieważ usterke usunełem sam,trzy posty wyżej
wszystko opisałem,do tej pory zrobiłem kilkanaście prób i trybu awaryjnego brak.
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez Procent » 2 sie 2009, o 14:55

No to widzisz. Wystarczyły najprostsze rzeczy tak jak pisałem powyżej. Zobaczymy jeszcze na jak długo, ale podejrzewam że problem tak szybko nie wróci. Pozdrawiam
PS. Ale jak bym jednak zrobił te logi (dla pewności)
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mirekp » 8 sie 2009, o 00:40

Mi pojawił się problem "grzybka" na turbo. JUż wcześniej klękał ale teraz (po trzy tygodniowej naprawie pompy - walneły kanaliki w obudowe) trochę się bydle zastało i zaczyna nie reagować na podciśnienie. Niby moc jest, ale doładowanie na Vagu jest niższe. Zawsze dostawał w piz....ę i nie było problemu. Ale teraz te 160 max mnie męczy. Na Vagu pojawia się też info o jakimś doładowaniu (chyba niskim prawdopodobnie kod 575), ale problem widać okiem na tym grzybku.
Podajcie mi numerek tegoż ustrojstwa
mirekp
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7 sie 2007, o 19:55
Lokalizacja: grójec

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości