Problem polega na tym, że Golf nie ma mocy. Do 50 km/h rozpędza się w 30 sek, a pod górkę nie podjedzie. Ledwo do ruchu można się włączyć. MAF (actual) wynosi wtedy zaledwie 40 mg/R.
Ale co zauważyłem ... Chwilowe przygazowanie go na postoju do 3-4 tys. obrotów w części poprawia sytuację. Coś się wtedy przestawia i mocy trochę powraca. MAF (actual) nagle ma wartość 550 mg/R (jakby coś się odblokowało). Golf zachowuje się później podobnie, jak z wypiętą przepływką.
Po ponownym odpaleniu powtórka.
Dodaję wykonane dziś logi:
- Bassic Settings 003 zaraz pod odpaleniu: (gdy MAF 40 mg/R)
Bassic Settings 003 po uprzednim chwilowym podniesieniu obrotów do 4 tys.: (MAF wskoczyło na 550 mg/R)
- Dynamiczne 003 w czasie, gdy MAF na postoju = 40 mg/R:
Dynamiczne 003 w czasie, gdy MAF na postoju = 550 mg/R:
i pozostałe: (gdy MAF na postoju = 40 mg/R)
- Statyczne 001:
Statyczne 013:
- Bassic Settings 000:
Bassic Settings 004:
Dodatkowo wszystkie błędy:
- 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Co mu dolega?