afn i płyn chłodniczy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

afn i płyn chłodniczy

Postprzez sebinho » 22 maja 2010, o 23:38

Witam! Posiadam golfiana 3 z motorem AFN i pewnego poranka wsiadam do autka odpalam a tu mruga mi kontrolka od chłodnicy, patrze pod maskę a tam ubytek płynu chłodniczego w zbiorniczku około 2 cm pod kreskę mini, dolałem wiec wody destylowanej i fru (to było tydzień temu)

dziś patrze po przyjechaniu do pracy znowu to samo(gorący silnik i troszkę tego dnia dostał w p**de..., tyle samo ubyło itd... dodam że wczoraj wieczorem patrzyłem i wszystko było oky

co to może być? gdzie ten płyn może uciekać?

a może to uszczelka pod głowicą? lecz mój afn nie puszcze białego dymu
Avatar użytkownika
sebinho
Badacz tematu
 
Posty: 177
Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:26
Lokalizacja: Kraków

afn i płyn chłodniczy

 

Postprzez Golfik1986 » 22 maja 2010, o 23:44

objawy uszczelki sa mazka w zbiorniczku wyrownawczym olej? dymienie przy odpalaniu na bialo?? plyn dostaje sie do oleju na bagnecie cos zauwazyles?? ubytek jakis krociec nie pekl po bloku ci nic nie leci??
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez sebinho » 23 maja 2010, o 07:43

Golfik1986 napisał(a):ubytek jakiś krociec nie pekl po bloku ci nic nie leci??


z wszystkich twoich pytań tylko tego jeszcze nie sprawdzałem, reszta jest ok
Avatar użytkownika
sebinho
Badacz tematu
 
Posty: 177
Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Golfik1986 » 23 maja 2010, o 12:16

popatrz jeszcze na pekniete weze moze gdzies ci walnal tesh ostatnio z tym walczylem pojechaleem w trase nad morze pekl mi waz od krucca co odchodzi z bloku i zleciala woda cala otwieram zbiorniczek patrze cos czarnego obsralem sie myslalem ze mazke mam ale co sie pozniej okazalo waz sparcial i kawaleczki jego poszly w uklad i wywalilo je w zbiorniczku. a jeszcze jedno chlodnica gdzies ci nie cieknie???
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez sebinho » 23 maja 2010, o 19:41

Golfik1986, właśnie muszę jutro wziaść auto na podnośnik i dokładnie pooglądać

[ Dodano: 2010-05-24, 23:38 ]
wszędzie sucho tylko pod pompą wody mokro... myślę że to ona może dawać w tyłek;p pytanie czy do pompy wody w AFN należy zmieniać rozrząd?
Avatar użytkownika
sebinho
Badacz tematu
 
Posty: 177
Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Jake88 » 25 maja 2010, o 09:41

sebinho napisał(a):pytanie czy do pompy wody w AFN należy zmieniać rozrząd?


Nie pompa śmiga na pasku wieloklinowym rozrządu nie musisz rozpinać
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez Pascal » 25 maja 2010, o 14:20

byc moze uszczelka pod termostatem Ci nie trzyma albo wąż jakis masz do du...posprawdzaj...
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Golfik1986 » 25 maja 2010, o 19:44

sebinho napisał(a):pytanie czy do pompy wody w AFN należy zmieniać rozrząd?

a buczy ci ona??? bo mi strasznie buczala jak klekala cena w sklepie 8 dyszek
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez sebinho » 25 maja 2010, o 20:54

Golfik1986, nie, żadnego buczenia się nie dopatrzyłem...
Avatar użytkownika
sebinho
Badacz tematu
 
Posty: 177
Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez SotoM » 27 maja 2010, o 08:56

Pascal napisał(a):byc moze uszczelka pod termostatem Ci nie trzyma
+ taki sam oring jest na łęczeniu pompy wody z blokiem silnika.- tam bardzo rudy żre i niszczy sie przylgnia. bez rozpiecia rozrządu samej głownej czesci pompy nie wyjmiesz bo trzeba odkrecić 1 lub 2ie śrubki które znajdują sie za kołem pasowym wałka napedowego pompe vacum.
dlatego najlepiej jest zdiac paski napedowe , zrzucić altka, spręż.klimy (jeśli posiadasz), pompę wspom kier z jej podstawą i wtedy odkręcasz siodło oprzyżądowania(2śruby i 2 nakrętki-chyba) zdejmujesz podstawe i masz pieknie na wierzchu pompę wody. odpinasz 2 przewody , odkrecasz 3 czy 4 śryby i ja wyciągasz,
na łączenie pompy przy bloku daj silikon albo coś bo bedą okrutne wżery....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez sebinho » 13 cze 2010, o 08:10

ok, spoko okzało sie że to pompa wody, wymieniona i narazie jest oky
Avatar użytkownika
sebinho
Badacz tematu
 
Posty: 177
Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:26
Lokalizacja: Kraków


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 24 gości