AFN - jak się sprawuje

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

AFN - jak się sprawuje

Postprzez strzelu » 5 mar 2013, o 09:01

witam,

pytanie kieruję do osób korzystających z motoru 110 km. Jak wasze auta sprawują się po przekroczeniu 300 000 ? Szukam właśnie takiego w wersji xx jahre, ale znajduję tylko takie egzemplarze w kosmicznej cenie (według mnie 10 k pln za silnik z przebiegiem 300k to sporo).
Czy kupując takie auto trzeba się liczyć z generalnym remontem jednostki ? Proszę was o wasze doświadczenia i opinie.

I pytanie dodatkowe. Jak się ten silnik sprawuje po podniesieniu mocy na "216" i nowej mapie ? Czy motor odczuwa zmęczenie takim upgradem ?
strzelu
Badacz tematu
 
Posty: 190
Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 11:55
Lokalizacja: Lublin

AFN - jak się sprawuje

 

Postprzez brzesiu » 5 mar 2013, o 12:18

AFNa nigdy nie miałem ale moge tobie powiedzieć jak sie sprawuje 1z z przebiegiem w okolicach 500tys.

Jedna szklanka nieco puka odrobine oleju bierze a tak poza tym lac rope i jechać.
Ale to było auto które odkupiłem od własnego ojca który zaś sprowadził je jako 3 latka z niemiec.

Na przebieg nie ma co patrzeć i 80% i tak jest juz dawno zkręcone. Kup albo porzycz od kogos kabel OBD naucz sie logować autko i dopiero wtedy jedz na zakupy.

10tys za starego rumpla ?? ja sie ostatnio rozglądałem to za podobną kwotę można wyrwać Bore z 130 konnym diezlem i 6 biegowa skrzynią ;)
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 5 mar 2013, o 12:30

powiem Ci ze 90% tych samochodow ma juz dawno przekroczone 300tys, nawet 400tys a uzytkownicy zyja w blogiej nieswiadomosci sugerujac sie liczba na blacie. Jak bylo wszystko wymieniane na czas, dbany a nie palowany na zimno to i do 500 dobije bez problemu
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 5 mar 2013, o 15:41

strzelu, Ogólnie stare poczciwe TDi to jednostki wytrzymałe, i jeżeli sie dba, wymienia wszysto na czas to pół bańki to dla nich nic wielkiego! nie ma co sie czarować ale auta juz leciwe więc i przebiegi ogromne! na własnym przykładzie powiem Ci że mam AFN-a rocznik 97 więc końcowka produkcji i na blacie 380 tys! przy prawie 300 tys wymieniłem turbo(ori sie ukręciło) na większe od 130 konnego AWX do tego wsadziłem wtryski- bardzo popularne 0,216 i na to zrobiłem program- spisuje sie bardzo dobrze, w AFN-ach sprzegło jest dwumasowe, wiec jeżeli nie bylo wymieniane to 300 tys dla niego to i tak bardzo dużo i trzeba sie liczyc z jego wymianą- możena je zastąpić sztywnym, bardziej wytrzymałem i tańszym!, po zatym dobry olej wymieniany na czas i wszystkie filtry to podstawa. Ale do kazdego auta/silnika tzreba podchodzic indywidualnie, jeżeli masz kabelek OBDII-usb to mozesz przed zakupem sam sprawdzic osprzet silnika.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez GrZeChU91 » 5 mar 2013, o 15:55

Ja mam nakulane 340kkm i auto nadal jezdzi :-P
Nie tak serio jak ktos dbal od samego poczatku to auto bedzie sluzyc......
Mocy nie brakuje pali tez malo
Avatar użytkownika
GrZeChU91
Members
 
Posty: 919
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 22:02
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez zicer » 5 mar 2013, o 16:47

Teżmam AFN, z 96r 190 tys przebiegu z napisem Total, nie wiem czy był kręcony czy nie, chociaż wątpie, bo babka jakas nim jezdziła, mocy jest pod dostatkiem, dwie stówki na 14' stalówkach leci i jeszcze jest miejsce pod pedałem. Tak jak koledzy wyżej, jak się dba i pilnuje, wymienia wszystko na czas, to będzie służył. Minusem jest właśnie dwumas, u mnie powoli zaczynają ciężko biegi wskakiwać, ale ogólnie to jestem zadowolony :)
Avatar użytkownika
zicer
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 13:42
Lokalizacja: Kuźnica (Podlaskie)

Postprzez asiok » 7 mar 2013, o 13:12

ja mam niby 250 niecałe, kto wie ile jest na serio ale za swojego 20Jahre niecałe 6k dałam ;P niewiem skąd ta cena 10k :O
Póki co śmiga świetnie, silnik jest w bdb stanie. Do tej pory wymieniłam rozrusznik i przeguby z takich ważniejszych rzeczy ;)
Pali mało, moc ma więc jest git :D
Avatar użytkownika
asiok
Badacz tematu
 
Posty: 215
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 00:44
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice / Norymberga
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

cron