AFN traci moc przy wyzszej temperaturze

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

AFN traci moc przy wyzszej temperaturze

Postprzez log » 19 paź 2010, o 23:24

Witam.
Jestem wlascicielem Golfa MK 3 od okolo tygodnia.
Z braku czasu jezdzilem glownie po miescie (do pracy i po zakupy).
W trakcie takiej jazdy temp silnika to okolo 70 stopni. Wczoraj wybralem sie na dluzsza przejazdzke i po jakichs 50km przy predkosciach 80-110 temp wzrosla do 90 a silnik stracil moc.
Dzis powtorzylem to dla sprawdzenia i jest to samo. Normalnie jak depne pedal to wciska w fotel (oczywiscie jak na mozliwosci 110km) ale po takiej "trasie" juz nie, depcze, slysze, ze turbina zasysa coraz bardziej ale obroty rosna powoli tak jak i predkosc.
Cos czuje, ze kupilem jakiegos zloma, potrzebuje podpowiedzi co to moze byc zebym wiedzial jakie ewentualnie koszta.
VAGa nie posiadam.
Z gory dzieki za odpowiedz.
log
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19 paź 2010, o 22:40
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

AFN traci moc przy wyzszej temperaturze

 

Postprzez leopard » 19 paź 2010, o 23:33

qp jakiegoś taniego VAG'a - bez tego trudno będzie zgadywac co go może boleć ... wg twojego opisu może być to typowa usterka tego silnika (doładowanie poza zakresem regulacji) - jeśli chcesz konkretnych odpowiedzi - zaopatrz sie w VAG'a - porobisz logi statyczne/dynamiczne - wtedy będzie można określić dokładnie przyczynę usterki
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez log » 19 paź 2010, o 23:55

http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-obd ... 75902.html

Czy taki wystarczy na wlasny uzytek?

" wg twojego opisu może być to typowa usterka tego silnika (doładowanie poza zakresem regulacji)"
Mozesz cos wiecej napisac?
log
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19 paź 2010, o 22:40
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Postprzez leopard » 20 paź 2010, o 00:11

log napisał(a):Czy taki wystarczy na wlasny uzytek

wystarczy - z tym ze nie z programem VWTool a VAGcom ... zapytaj sprzedającego czy da ci VAGcoma (soft) do tego interfejsu

w twoim silniku zamontowana jest turbina ze zmienną geometrią (kierownice spalin)- sterowanie kierownic czesto zaciera się przez co ECU (sterownik silnika) nie może wyregulowac ciśnienia doładowania - w takim przypadku silnik wpada w tryb awaryjny (stąd brak mocy)

BTW - własnie kolega golon113 podesłał link
VAGcom 409 zapytaj sprzedającego czy soft który oferuje nie jest w wersji demo - jeśli nie - możesz brac ten interfejs smiało ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez log » 20 paź 2010, o 11:23

Odpisal:
"oferowane wraz z interfejsem oprogramowanie jest bezpłatnym dodatkiem dostępnym nieodpłatnie w internecie w wersjach demo/shareware lub na licencji GPL, tak samo jak i dołączane poradniki , procedury czy schematy."
log
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19 paź 2010, o 22:40
Lokalizacja: Zachodniopomorskie


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości