afn zgasł i nie odpala

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez simson233 » 4 sty 2013, o 19:18

ale to i jest od swiecy zarowej a kontrolka od swiecy swieci
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

 

Postprzez palio » 4 sty 2013, o 19:22

Możliwe, że i pompa. Sprawdź bezpiecznik pompy. Możliwe, że go pali.
Sprawdź również kostkę przy pompie - poruszaj nią. Możliwe, że jest jakieś zwarcie i wywala bezpiecznik.

[ Dodano: 2013-01-04, 18:24 ]
Od świecy żarowej odpowiedzialny jest przekaźnik o numerze 103.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez simson233 » 4 sty 2013, o 19:29

patrzałem wszystkie bezpieczniki i sa ok jutro zobacze przkaznik jak to nie to i pompka paliwa to nie wiem bedzie lipa
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Postprzez palio » 4 sty 2013, o 19:31

Jak masz możliwość to podmień od kogoś. Daj znać czy pomogło.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez simson233 » 4 sty 2013, o 19:33

ale powiedz mi czy jak by ten przekaznik był walnienty to by blad jaki wywalił vag a nic nie ma
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Postprzez palio » 4 sty 2013, o 19:39

Może być tak, że żadnego błędu nie wywali.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez simson233 » 4 sty 2013, o 19:45

a ok to jutro sprawdze i napisze co i jak mam nadzieje ze to przekaznik bo samochód mam od tygodnia
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Postprzez palio » 4 sty 2013, o 19:46

Miejmy nadzieję, że to jego wina. Czekam na relację.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 4 sty 2013, o 19:49

Jeżeli padł by ptrzekaznik 109 to vag nie polaczył by sie z ECU. wiec jezeli Vag sie łączy- zapala sie zołta spirala od świec to przekaznik jest ok, winy nalezy szukac gdzie indziej.... jezeli auto wczesniej chodzilo ok, to pompa od tak nagle kucnąc tez by nei kucneła- ciekawe z jak jej napięciem.....
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez simson233 » 4 sty 2013, o 19:53

samochod chodził ok wiec w czym ma szukac przyczyny jak nie 109 samochod jechał normalnie wrzuciłem na luzł pojechał troche i zgasł
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Postprzez palio » 4 sty 2013, o 19:59

Sprawdź wszystko to:
zawor n109 na pompie
-przekaźnik 109 (chyba, że jest sprawny)
-wiązke pompa ecu
-filtr paliwa
-do sprawdenia powietrze w przewodach
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez simson233 » 4 sty 2013, o 20:02

a jak sprawdzic ten zawor n109
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron