agr ciezko pali na cieplym.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

agr ciezko pali na cieplym.

Postprzez 2,0GTI » 24 sty 2013, o 20:30

witam nabylem diesla . nie siedze w tych tematach a wiec moze wy mi pomozecie
problem jest tylko wtedy gdy silnik jest w miare cieply strasznie ciezko pali z 5 obrotow i dopiero lapie , na zimnym jest ok swiece sa ok baterie zmienilem. termostat jest do wymiany ale slyszalem ze rozruszniki padaja i ze moze filtr lub czujnik tem cieczy w weekend mam zamiar usiasc do tego ale moze wy macie pomysly co moge jeszcze luknac w nim . dzieki z gory. dodam ze bledow nie ma.
2,0GTI
2,0GTI
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 20:12
Lokalizacja: lodz

agr ciezko pali na cieplym.

 

Postprzez marcino1 » 24 sty 2013, o 20:36

stawial bym na czujnik cieczy temperatury ale niech sie wypowiedza jeszcze inni
Moj TDi http://www.golf3.pl/topics2/mk3-czarny- ... t48647.htm

JEDNO SERCE JEDNO BICIE JAZDA GOLFEM TO JEST ŻYCIE



AUTO-COMPLEX
-mechanika
-blacharstwo
-konserwacja
-czesci oleje filtry
e-mail:auto.complexx@interia.eu
Tel 723317489
KOLUSZKI ul NATOLIŃSKA 18
Avatar użytkownika
marcino1
Badacz tematu
 
Posty: 293
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 21:15
Lokalizacja: EBR

Postprzez 2,0GTI » 24 sty 2013, o 20:41

ale nie powinnien bład wyskoczyc?
ten rozrusznik nie kreci zbyt szybko.
a czujnik to ten na wezu do chlodnicy czy jeszcze inny jest?
2,0GTI
2,0GTI
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 20:12
Lokalizacja: lodz

Postprzez marcino1 » 24 sty 2013, o 22:12

czasami nie wyskakuje tak slyszalem Nie wiem gdzie sie znajduje czujnik w agr jesli byl by to rozrusznik to by na zimnym ciezko palil jeszcze przy takiej temperaturze Ale jak pisalem niech ktos madrzejszy sie wypowie ;-)
Moj TDi http://www.golf3.pl/topics2/mk3-czarny- ... t48647.htm

JEDNO SERCE JEDNO BICIE JAZDA GOLFEM TO JEST ŻYCIE



AUTO-COMPLEX
-mechanika
-blacharstwo
-konserwacja
-czesci oleje filtry
e-mail:auto.complexx@interia.eu
Tel 723317489
KOLUSZKI ul NATOLIŃSKA 18
Avatar użytkownika
marcino1
Badacz tematu
 
Posty: 293
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 21:15
Lokalizacja: EBR

Postprzez damianco » 24 sty 2013, o 22:13

Czujnik temp. to ten na króćcu plastikowym przy głowicy. Czujnik jest czteropinowy. Błąd na czujnik temp nie zawsze wyskoczy. Sprawdz na vagu odczyt z czujnika temp i porównaj go ze wskazaniami na zegarach. Jak będzie ok. to masz do regeneracji rozrusznik a najlepiej popraw sobie mapy startowe i będzie git. Jest to dosyć znana i szeroko opisana przypadłośc.
Avatar użytkownika
damianco
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 11 sie 2007, o 22:20
Lokalizacja: Łódź

Postprzez 2,0GTI » 24 sty 2013, o 23:29

oki rozumiem silnik pracuje mieko i rowno nie kopci mam nadzieje ze to rozrusznik bo nie widzi mi sie wymieniac pompy dodam ze jak byl cieply i byl podłaczony pod prostownik to odpalil od kopa .
2,0GTI
2,0GTI
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 20:12
Lokalizacja: lodz

Postprzez Piaggio » 24 sty 2013, o 23:51

Czesta przypadlość- jeżeli chcesz rozwiązac problem raz na zawsze podjedz do jakiegoś tunera- napewno rozwiaże problem, jeżeli nie masz możliwości- wyjmij rozrusznik- dokladnie przeczyść- wymień szczotki, naladuj AQ
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez 2,0GTI » 26 sty 2013, o 17:45

witam tak jak mowilem dzis rozebralem rozrusznik dostal nowe szczotki i tulejki ,wyczyszczony i nasmarowany. teraz odpali od kopa na zimnym jak i na cieplym koszt czesci to 60zl.
dzieki za pomoc.
2,0GTI
2,0GTI
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 20:12
Lokalizacja: lodz

Postprzez slawek5t » 27 sty 2013, o 01:14

No widzisz....
Niektorzy piszą że trzeba modyfikować softa.... Ale po co , skoro rozrusznik już nie domagał i słabiej krecił? wkoncu całkiem by padł.
A tak zregenerowałeś i bedziesz miał spokoj na bardzo długo.
Zycze długiej i bezawaryjnej jazdy :) dobrze podszedłeś do twojej usterki ;)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez leopard » 27 sty 2013, o 03:28

slawek5t napisał(a): Ale po co , skoro rozrusznik już nie domagał i słabiej krecił? wkoncu całkiem by padł.
mylisz sie - temat powroci jak bumerang ... jak tylko obroty silnika podczas odpalania spadna ponizej 250RPM :cwaniak:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez slawek5t » 27 sty 2013, o 04:05

No dobra.. Obroty spadną po jakimś tam czasie (mniejsze bądź większe zużycie rozrusznika).
A co jesli po jeszcze dłuzszym czasie rozrusznik zacznie ledwo co kręcic? I tak bedzie trzeba go regenerować.
Znajomi w czwórce jeszcze nie mieli takiego czegoś zeby musieli modyfikować komputer.
Mój tdi na ciepło to nawet nie policze obrotów rozrusznika bo pali odrazu po przekreceniu stacyjki.
Było tak gdy go kupiłem oraz teraz, czy jest na dworze +30 czy -20 stopni.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez palio » 27 sty 2013, o 09:07

slawek5t, nie ma się spierać ;-) . To jest niestety bolączka IV, ale nie wszystkich. Po prostu inżynierowie z VW skopali niektóre mapy startowe. Dlatego najlepszym sposobem jest poprawienie map startowych. Nie jest to strasznie droga usługa. U mnie koszt wynosi 200zł za taka usługę.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości

cron