ako nie chce jechac powyzej 120 km/h

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

ako nie chce jechac powyzej 120 km/h

Postprzez danielsonn » 24 lis 2008, o 11:41

Witam.
Mam taki problem - samochod nie chce jechac powyzej 120km/h, mianowicie problem zaczyna sie juz od 3 biegu tzn obroty nie chca isc dalej jak 2,3 tysiaca i podobnie jest na 4 biegu i 5 biegu. Na poczatku myslkalem ze to rozrzad ale mechanik sprawdzil i jest ok, silnik nie kopci i nie mam pojecia co to moze byc....
:cry:
danielsonn
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:32
Lokalizacja: Wa-wa

ako nie chce jechac powyzej 120 km/h

 

Postprzez leopard » 24 lis 2008, o 13:41

diagnozuj - jeśli rozrząd jest OK - niech mechanik podepnie VAG'a i sprawdzi auto pod obciązeniem ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez danielsonn » 24 lis 2008, o 17:17

a skap pozniej wezme oznaczenia bledow na ktore wskarze komputer ?? sa one gdzies publikowane ??
ps
czy to moze byc wina filtra paliwa ??
danielsonn
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:32
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez $kubi » 24 lis 2008, o 18:42

zapytaj mechanika co myśli o przestawionym kącie zapłonu
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez leopard » 24 lis 2008, o 23:15

danielsonn napisał(a):a skap pozniej wezme oznaczenia bledow na ktore wskarze komputer

nie patrz na błędy - patrz na wartości mierzone - jeśli masz mechanika qmatego będzie wiedział gdzie i co sprawdzić ...

opisy błędów możesz w necie znaleźć bez większego problemu - ewentualnie zapodaj tu na forum - ktoś na pewno opiszę ci co to za błędy
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez danielsonn » 25 lis 2008, o 00:34

pod koniec tygodnia wybieram sie do mechanika i tutaj mam pytanie - czy jechac do normalnej stacji diagnostycznej i tam dokonac pomiarow, czy do ASO VW i tam pomiary beda z fabrycznego oprogrogramowania, ktora opcja lepsza??
danielsonn
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:32
Lokalizacja: Wa-wa


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości