Moderator: Moderator
Dokładnie!!! całą przyczyna piszczenia jest napinacz! w napinaczu jest pręt który przechodzi przez cały obudowe napinacza w srodku sa tulejki które sie wyrabiają i w momencie gdy silnik jest zimny, badz przy odpaleniu gdy alternator ma duze obciążenie ten napinacz piszczy, zdejmij pasek z napinacza i sprawdz luzy góra-dól, przód- tył,Golfik1986 napisał(a):tak jak wyzej pisalem spojrz na napinacz i ten patyk (sprzegielko) bo one moga tez szkodzic i od tego to piszczenie
tak dokładnie mozesz francuzem sobie odchylic i pasek zdjąć, wtedy możesz sprawdzic czy ten pret ma luzy, wykluczając pasek to tylko w tym może byc przyczyna piszczenia. znam problem dogłębnie bo sam sie z nim borykałemslawek5t napisał(a):To kólko co trzeba np francuzem odchylić zeby zdjąć pasek tak ? ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 23 gości