Alternator, ładowanie , piszczenie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez slawek5t » 20 gru 2011, o 20:12

Według mnie to zjechanie tylko tych wysokich rowów po bokach nic nie zaszkodzi .
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

 

Postprzez Pawel85man » 20 gru 2011, o 20:13

nie zaszkodzi ale moim zdaniem nie jest to konieczne
Pawel85man
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 15 paź 2011, o 01:42
Lokalizacja: Bdg

Postprzez slawek5t » 20 gru 2011, o 20:17

Dobra kupuje łożyska i montuje. Jak zrobie dam znac ;)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Kazik_kizaK » 21 gru 2011, o 08:23

Sprawdź też czy nie masz sprzęgiełka jednokierunkowego w kółku na alternatorze, w AFNie miałem je uszkodzone i działo się dokładnie tak jak opisujesz. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Kazik_kizaK
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 07:19
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Golfik1986 » 21 gru 2011, o 08:36

piszczenie wina paska albo wyciagniety ale jak wyciagniety to gdzies musi lezec przyczyna przy zmianie lozyska tak jak wyzej pisalem spojrz na napinacz i ten patyk (sprzegielko) bo one moga tez szkodzic i od tego to piszczenie
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Piaggio » 21 gru 2011, o 10:57

Golfik1986 napisał(a):tak jak wyzej pisalem spojrz na napinacz i ten patyk (sprzegielko) bo one moga tez szkodzic i od tego to piszczenie
Dokładnie!!! całą przyczyna piszczenia jest napinacz! w napinaczu jest pręt który przechodzi przez cały obudowe napinacza w srodku sa tulejki które sie wyrabiają i w momencie gdy silnik jest zimny, badz przy odpaleniu gdy alternator ma duze obciążenie ten napinacz piszczy, zdejmij pasek z napinacza i sprawdz luzy góra-dól, przód- tył,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez slawek5t » 21 gru 2011, o 13:43

No to teraz nie wiem.....

Chodzi o to kółko co samo napina tak ? u góry za alternatorem?

Ale nawet jak ciepły to nieraz skrzeczy. Dam pare kropli i juz przestaje.
Obecnie ładowanie jest cały czas i już wogóle nie zapiszczy tak głośno po minucie od odpalenia. Tylko własnie teraz czesto skrzeczy tak ciszej ale cały czas .
Takie dziwne do opisania .
Mam zdjąć pasek i poruszać tym napinaczem ? ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Piaggio » 21 gru 2011, o 14:43

koleczko które napina pasek wielorowkowy przykrecone jest do takiego czarnego nazwijmy to pretą- ten pret wchodzi w obudowe i w obudowie sa tulejki które jezeli sa juz podjechane albo całkowicie wytarte to wtedy piszczy, Ten czarny pręt cały czas pracuje w obudowie- drga, przez co tulejki sie wycieraja, a jezeli sie przetra pręt trze o obudowe w srodku i piszczy, te piszczenie napewno nasila sie w okresie deszczu badz wilgoci, a jak popsikasz jakims tam preparatem to ma ten pręt nieco lzej i piszczenie przechodzi.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez slawek5t » 21 gru 2011, o 14:59

Potrzebuje szybko odpowiedzi jakie tam są łozyska kryte czy normalne.
bo zaraz jade kupować.

wiem tylko że :
- 6303
- 6202


edit :

To kólko co trzeba np francuzem odchylić zeby zdjąć pasek tak ? ?


edit 2 :

i teraz kurna problem czy z uszczelniaczem czy tą inną wkładką na kulkach.

Otwarte raczej chyba nie ze wzgledu na syf , mam racje ?


edit 3 :

dobra juz wiem (chyba)
oba z uszczelniaczem
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez prekursor » 21 gru 2011, o 17:32

Może lepiej oddaj to fachowcom?
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Postprzez Piaggio » 21 gru 2011, o 18:59

slawek5t napisał(a):To kólko co trzeba np francuzem odchylić zeby zdjąć pasek tak ? ?
tak dokładnie mozesz francuzem sobie odchylic i pasek zdjąć, wtedy możesz sprawdzic czy ten pret ma luzy, wykluczając pasek to tylko w tym może byc przyczyna piszczenia. znam problem dogłębnie bo sam sie z nim borykałem :-/
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez slawek5t » 22 gru 2011, o 00:35

prekursor, nie takie rzeczy robiłem... wiem że Ty oddajesz "szpecom" auto, bo sam nie ogarniasz, ale ja jednak zrobie to bez problemu. Wyluzuj i PROSZE nie udzielaj sie w moich tematach :)

Jesli nie to , to tylko łożyska tak ?

Hmm tylko nie wiem jakie dokładnie łożyska tam idą.
Czytałem tematy i wszedzie inaczej piszą.
Wiem tyle że mam Valeo, nie wiem ile amper.
Chciałbym kupić i potem zamontować.
Nie chce rozkrecac i dopiero wtedy kupować , bo auto będzie stało.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 23 gości