Panowie i Panie mam podobny problem. Nie mam w obecnej chwili mozliwosci zdiagnozowania przez komputer bo go nie posiadam. Opisze problem. Wsiadajac do samochodu i przekrecajac kluczyk zapalaja sie kontrolki lecz od siwec zarowych nie gasnie wtedy musze szybko cofnac kluczyk i znowu wlaczyc zaplon to kontrolka gasnie i samochod moge zapalic (musze cofnac kluczyk szybciej anizeli uslysze takie charakterystyczne pykniecie). Natomiast jesli odpale samochod i go zgasze i bede chcial znowu oidpalic to nic to nie da. Musze odczekac jakies 3 min i ponowic probe (tak jakbym wchodzil do samochodu z rana). nie wiem co to moze byc. Wczesniej nie mialem takich sytuacji. jedynie ostatnio to raz nie chciala mi zgasnac kontrolka ale pozniej nie bylo problemu.
Witam! Po dlugim okresie wkoncu dzis bylem na VAGu. Wiec tak VAG pokazal ze jakis czujnik cisnienia na pompie paliwowej mam walniety i ze nie moze wykasowac bledu z tym zwiazanego.... Tak powiedzial gosc od VAGa. I jeszcze to ze gdzies mi zasilanie ucieka bo raz sie laczy z kompem auta, a raz nie.... POMOCY! Dzis mi zdechl na krzyzowce.... To jest niebezpieczne! Pomozcie...
skoro raz sie łączy z ECU a raz nie to znaczy ze cos jest z przewodami...moze sie gdzieś coś przetarło na przejsciu instalacji przez sciane grodziową...
SotoM napisał(a):skoro raz sie łączy z ECU a raz nie to znaczy ze cos jest z przewodami
nie koniecznie ...
jeśli AQ daje za wysokie napięcie (uszkodzony regulator napięcia) - podczas pracy silnika wystąpi brak połaczenia z ECU
to samo jeśli będziesz miał źle ustawionego VAGcoma ... baud rate