Auto gaśnie podczas jazdy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Pikuś » 11 cze 2009, o 22:54

Panowie i Panie mam podobny problem. Nie mam w obecnej chwili mozliwosci zdiagnozowania przez komputer bo go nie posiadam. Opisze problem. Wsiadajac do samochodu i przekrecajac kluczyk zapalaja sie kontrolki lecz od siwec zarowych nie gasnie wtedy musze szybko cofnac kluczyk i znowu wlaczyc zaplon to kontrolka gasnie i samochod moge zapalic (musze cofnac kluczyk szybciej anizeli uslysze takie charakterystyczne pykniecie). Natomiast jesli odpale samochod i go zgasze i bede chcial znowu oidpalic to nic to nie da. Musze odczekac jakies 3 min i ponowic probe (tak jakbym wchodzil do samochodu z rana). nie wiem co to moze byc. Wczesniej nie mialem takich sytuacji. jedynie ostatnio to raz nie chciala mi zgasnac kontrolka ale pozniej nie bylo problemu.
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

 

Postprzez Karol B. » 18 cze 2009, o 20:20

Witam! Po dlugim okresie wkoncu dzis bylem na VAGu. Wiec tak VAG pokazal ze jakis czujnik cisnienia na pompie paliwowej mam walniety i ze nie moze wykasowac bledu z tym zwiazanego.... Tak powiedzial gosc od VAGa. I jeszcze to ze gdzies mi zasilanie ucieka bo raz sie laczy z kompem auta, a raz nie.... :-o POMOCY! Dzis mi zdechl na krzyzowce.... :wsciekly: To jest niebezpieczne! Pomozcie... :-(
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez SotoM » 18 cze 2009, o 23:07

skoro raz sie łączy z ECU a raz nie to znaczy ze cos jest z przewodami...moze sie gdzieś coś przetarło na przejsciu instalacji przez sciane grodziową...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 18 cze 2009, o 23:14

SotoM napisał(a):skoro raz sie łączy z ECU a raz nie to znaczy ze cos jest z przewodami

nie koniecznie ...
jeśli AQ daje za wysokie napięcie (uszkodzony regulator napięcia) - podczas pracy silnika wystąpi brak połaczenia z ECU
to samo jeśli będziesz miał źle ustawionego VAGcoma ... baud rate
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Karol B. » 19 cze 2009, o 19:42

:zdziwko: Czyli co mam teraz robic ??
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez SotoM » 19 cze 2009, o 22:54

sprawdzić czy alternator dobrze ładuje - o to chodzi Leopardowi...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 19 cze 2009, o 23:03

Karol B. napisał(a):Czyli co mam teraz robic

teraz masz odszukać K-line w ECU i tu wpiąc się bezpośrednio VAG'iem ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

cron