Auto nie odpala na zimnym silniku

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Auto nie odpala na zimnym silniku

Postprzez edison » 13 cze 2008, o 19:48

Witam.auto nie chce palic mi na zimnym silniku\;/ kopci kreci ale nie odpali. kiedy jest nagrzany lub go slonce przygrzeje to odpali na dotyk:/ czy to wina swiec zarowych?
edison
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 21 maja 2008, o 16:36
Lokalizacja: Lubin

Auto nie odpala na zimnym silniku

 

Postprzez SotoM » 13 cze 2008, o 20:12

a to jest zwykły klekot z turbinka czy TDI?? jesli nawet TD to ja ostatnio robiłem passata z takim przypadkiem. okazało sie ze delikatnie był przetarty wężyk paliwowy(powrót) z pompy wtryskowej do filtra paliwa. ropa nie ciekła ale zasysał powietrze tą dziurka i paliwo cofało sie z pompy spowrotem do filtra przez przewód zasilający. ale swiece tez mozesz sprawdzic. tylko najlepiej je wykręć i sprawdź a nie ze kabelkiem bedziesz dotykał i patrzył czy iskrzy - takie sprawdzanie to jest ch. . . nie sprawdzanie.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez edison » 13 cze 2008, o 20:28

to jest Gti z turbinka

[ Dodano: 2008-06-13, 20:30 ]
dziekuje Ci.co jeszce moze byc?:/ moze cos z wtryskami? jak inaczej sprawdzic swiece zarowe nie majac sprzetu?;/
edison
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 21 maja 2008, o 16:36
Lokalizacja: Lubin

Postprzez SotoM » 14 cze 2008, o 00:28

GTI to w dieslu jako wyposarzenie. ale jaki silnik diesla GTD TD czy TDI. bo może też być TDI GTI - czyli 110cio konny silnik, ile koni ma twój zaganiacz?? zaby sprawdzić swiece to nie trzeba miec żadnego sprzętu wystarczy ci długa nasadka 10mm aby swiece wykręcić i jesli masz prostownik to minusową klemą złap za świece a +sem dotknij czóbka świecy jak przychodzi fajka od przewodu czy nakrętka. i w przeciągu 2 lub 3 sekund powinien sie żarnik zrobić czerwony - tzn ze świeca jest dobra, jesli tak sie nie stanie to świeca do śmieci.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez edison » 14 cze 2008, o 10:12

moj golferek ma 90 koni to jest ten z turbinka sport/coupe
edison
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 21 maja 2008, o 16:36
Lokalizacja: Lubin

Postprzez SotoM » 15 cze 2008, o 00:37

wiesz co, troche cieżki temat. moze jak bys pojechał gdzieś gdzie maja kompuyer z oprogramowaniem VAG to moze by cos pokazało. bo pierwsza mysl jaka przychodzi to tak jak by ci sie spieprzyła mapa zapłonu(w komputerze w programie sterujacym)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 15 cze 2008, o 00:47

SotoM napisał(a):wiesz co, troche cieżki temat. moze jak bys pojechał gdzieś gdzie maja kompuyer z oprogramowaniem VAG to moze by cos pokazało. bo pierwsza mysl jaka przychodzi to tak jak by ci sie spieprzyła mapa zapłonu(w komputerze w programie sterujacym)

to nie wina mapy ... trzeba zapiąc VAG'a i zobaczyc jakie sa wartości na czujnikach temp. płynu chłodzącego i czujniku temp. paliwa - do tego sprawdź kąt wtrysku
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez edison » 15 cze 2008, o 22:46

kat wtrysku? wtedy w ogole by nie palil nawet na cieplym. wydaje mi sie ze ktoras ze swiec padla:/ musze sprawdzic nic innego samo nie moglo sie zepsuc:[
edison
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 21 maja 2008, o 16:36
Lokalizacja: Lubin

Postprzez leopard » 15 cze 2008, o 23:24

edison napisał(a):kat wtrysku? wtedy w ogole by nie palil nawet na cieplym. wydaje mi sie ze ktoras ze swiec padla:/ musze sprawdzic nic innego samo nie moglo sie zepsuc:[


OKI - to tylko jeszcze napisz czy to TDI czy TD ??

jeśli TD - zobacz jak będzie palił na odpietym czujniku temp płynu chłodzącego (powinno byc dobrze) - jesli nadal będzie źle - sprawdź świece
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez edison » 16 cze 2008, o 21:38

to jest tdi

[ Dodano: 2008-06-16, 21:40 ]
a jak odlaczyc ten czujnik plynu chlodzacego? ja nei wiem czy to cos pomoze przeciez na zimnym w ogole go nie pali slonce przygrzeje to pojdzie na dotyk:;/
edison
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 21 maja 2008, o 16:36
Lokalizacja: Lubin

Postprzez leopard » 17 cze 2008, o 15:54

edison napisał(a):to jest tdi

[ Dodano: 2008-06-16, 21:40 ]
a jak odlaczyc ten czujnik plynu chlodzacego? ja nei wiem czy to cos pomoze przeciez na zimnym w ogole go nie pali slonce przygrzeje to pojdzie na dotyk:;/


wyciągnij wtyczkę kabla :mrgreen:

zapnij VAG'a - na razie gdybamy
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez rafal_z_ph » 23 cze 2008, o 16:02

zapewne 1 albo 2 świece padły... Moj na 2 dobrych świecach palił dobrze jak było ciepło...
rafal_z_ph
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 10 gru 2007, o 22:42
Lokalizacja: Pomieczynska Huta/Kaszuby

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

cron