auto przestało jeżdzić :(

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez leopard » 25 lis 2008, o 18:34

krazil napisał(a):Czyli co? Mam pojechać gdzieś na komputer i sprawdzić com narobił


qp na allegro interfejs - do tego kawałek laptopa i sam będziesz w stanie poustawiac swoje auto ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

 

Postprzez Reiven » 25 lis 2008, o 22:38

krazil napisał(a): Ktoś tam wcześniej powiedział, że kąt się zmienia bo pasek się wyciąga, ale w rzeczywistości wartość ta przypadająca na jeden ząbek paska jest znikoma.


Nie bardzo rozumiem, chcesz powiedzieć ze jeden ząbek to niedużo ?
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 25 lis 2008, o 23:45

Reiven napisał(a):chcesz powiedzieć ze jeden ząbek to niedużo

tak - to chyba chce powiedzieć ...

zależy z której strony patrzysz - jeden to niedużo jesli chodzi o spotkanie się zaworów z tłokiem - przy jednym zebie zawory nie udeża w tłoki - z drugiej strony żeby ustawic optymalnie kąt wtrysku - jeden ząb to już poza zakresem tolerancji :]
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez krazil » 26 lis 2008, o 13:06

NO panowie...przesadziliście.

Reiven - jesteś lekarzem. Jeśli tak samo kumasz swoich pacjentów, to nie chciałbym trafić w twoje ręce. Odwracasz kota ogonem a sam wspomniałeś o wyciąganiu się paska. Teraz nie rozumiesz?? Ty też leopard nie popisałeś się inteligencją. Ja już naprawdę nie zamierzam wam tego tłumaczyć po raz trzeci. Albo dokładnie się wczytacie w moje posty i wreszcie zrozumiecie co chcę wam powiedzieć, albo na kurs czytania ze zrozumieniem!

A może celowo się nabijacie? Myślicie że liczba napisanych przez was postów do tego uprawnia?
krazil
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 17 lis 2008, o 09:25
Lokalizacja: kielce

Postprzez leopard » 26 lis 2008, o 16:42

krazil napisał(a):liczba napisanych przez was postów do tego uprawnia


uprawnia mnie do tego własne doświadczenie ...
jesli przedstawiam argumenty - popieram je odczytanymi parametrami/dowodami - ty jak na razie swojego założenia nie pioparłeś niczym - napisałem ci żebyś zalogował VAG'iem swoje auto i przedstawił jak trzyma parametry po wymianie wg twojego sposbu ...

wymiękłeś ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości