przez krazil » 22 lis 2008, o 10:07
mclive - czy silnik tak samo pracuje jak przed wymianą paska? Chodzi mi o to, czy czasem nie chodzi bardziej twardo z charakterystycznym klekotem, lub też bardziej miękko? Czy nie dymi trochę bardziej na biało i troszkę gorzej zapala? Bardzo miękka praca silnika może świadczyć o tym, że fachura rzeczywiście gmerał przy pompie i przestawił ''zapłon''. Silnik będzie wtedy słabszy, może trochę dymić na biało i będzie gorzej zapalał. Twardy bieg silnika, może świadczyć o zbyt wczesnym ''zapłonie''.
leopard - szkoda , że mało zrozumiałeś z tego co napisałem. Narzędzia diagnostyczne nie zwalniają mechaników od myślenia i używania głowy, lecz tak niestety bardzo często jest. Sam nie jestem żadnym mechanikiem, ale rozrząd, o którym była tu mowa, potrafię sam wymienić bez dotykania pompy, wałka rozrządu i zbędnego rozkręcania silnika. A ten mechanik, którego tak bronisz, moim zdaniem powinien zmienić zawód. Jak można przestawić pompę przy wymianie paska??? Widać można - jemu się to prawdopodobnie udało.
Ale w porządku... już milknę jak grób.