awaria silnika

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

awaria silnika

Postprzez polliv » 16 cze 2008, o 16:45

Witam.

Problem wygląda następująco. Silnik ciężko mi dzisiaj zapalił. Zauważyłem, że obroty na biegu jałowym spadły do 850 a wcześniej normalnie miał 1000. Po przejechaniu 30km przed skrzyżowaniem wcisnąłem sprzęgło i silnik zgasł. Zapalił dopiero po 3min kręceniu. Od tej pory ciężko pali. Podczas jazdy i dodawania gazu czuję nagłe przypływy i odpływy mocy. Dodatkowo zaczął dymić. Podniosłem maskę i zauważyłem, że w przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy co chwila pojawiają się bąbelki powietrza a w przewodzie nadmiaru biała piana.

Proszę o pomoc :roll: Dodam, że do tej pory było wszystko dobrze. Palił elegancko i nie dymił.
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

awaria silnika

 

Postprzez scols11 » 16 cze 2008, o 18:02

Filter paliwa wymieniany???? Sprawdz przewody idace z baku do pompy wtryskowej czy czasem gdzies powietrza nie lapiia!!
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez SotoM » 17 cze 2008, o 00:44

kolega dobrze radzi.najlepiej wymień filtr paliwa i odrazu jak bedziesz ściagał przewody z filtra to zmień opaski.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez polliv » 17 cze 2008, o 18:14

narazie nic nie zrobilem ale dzisiaj jest juz lepiej. pozostaje tylko dymek za samochodem. filtr paliwa ma 3 miesiace ale jutro kupie nowy.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez geohound » 18 cze 2008, o 22:59

Przepraszam ze odkopuje temat ale moglby ktos dac namiary/fotke gdzie ten filtr paliwa sie znajduje w golfie 1,6 z 94 roku? Bo dzis mialem bardzo niemila przygode skonczona skruszonym bezpiecznikiem pompy paliwa i chyba potrzeba wymienic filtr:/

O szit nie zauwazylem ze to w temacie Diesla... ale czy w dieslu ten filrt zmienia polozenie?
geohound
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 25 kwi 2008, o 17:51
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez SotoM » 19 cze 2008, o 10:55

geohound napisał(a):Przepraszam ze odkopuje temat ale moglby ktos dac namiary/fotke gdzie ten filtr paliwa sie znajduje w golfie 1,6 z 94 roku? Bo dzis mialem bardzo niemila przygode skonczona skruszonym bezpiecznikiem pompy paliwa i chyba potrzeba wymienic filtr:/

O szit nie zauwazylem ze to w temacie Diesla... ale czy w dieslu ten filrt zmienia polozenie?

u ciebie ten filtr znajduje sie pod autem po jego prawej stronie z tyły (przy mocowaniu tylnej belki) pod plastikiem. ten filtr jest taki dość spory. patrz po przewodach idacych ze zbiornika do silnika i podrodze wpadniesz na filtr ;-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez polliv » 19 cze 2008, o 20:14

wracajac do glownego tematu. dzisiaj wracajac ze sklepu z nowym filtrem na siedzeniu obok stary padl :-( . paliwo wylewalo sie przez zaworek na spodzie filtra :-( po zalorzeniu nowego i odpaleni autko niestety dalej dymi.

wujek powiedzial mi ze dymienie, nizsze obroty i dziwna praca silnika moze byc spowodowana tym ze wtrysk sie zawiesil i ze tlok nie pracuje natomiast kolega mówi ze to klin na wala moze scinac. ktora wersja lepsza :?: :?: :?:
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez SotoM » 19 cze 2008, o 23:14

polliv napisał(a):wracajac do glownego tematu. dzisiaj wracajac ze sklepu z nowym filtrem na siedzeniu obok stary padl :-( . paliwo wylewalo sie przez zaworek na spodzie filtra :-( po zalorzeniu nowego i odpaleni autko niestety dalej dymi.

wujek powiedzial mi ze dymienie, nizsze obroty i dziwna praca silnika moze byc spowodowana tym ze wtrysk sie zawiesil i ze tlok nie pracuje natomiast kolega mówi ze to klin na wala moze scinac. ktora wersja lepsza :?: :?: :?:

no w tych silnikach lubia sie zcinac kliny.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez rafal_z_ph » 23 cze 2008, o 15:56

na początku obejrzyj klin, jak to nie pomoze to wymien koncówki wtrysków(ok 250zł)...
rafal_z_ph
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 10 gru 2007, o 22:42
Lokalizacja: Pomieczynska Huta/Kaszuby


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości