awaria

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez jaro31181 » 5 sie 2009, o 20:51

u mnie koszt regeneracji/uszczelnienia to około 450 zł wyjecie-robota-montaż-ustawienie pod komputerem...


regeneracjia polega na uszczelnieniu ja tak to rozumiem ???ale czy dobrze...
Czyli zalecasz zrobiernie pomy i nie czekanie na to abym gdzies kiedys w trasuie sie zatrzymał na AMEN :)
jaro31181
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 19:01
Lokalizacja: leszno

 

Postprzez Procent » 5 sie 2009, o 20:54

To ja bym oddał od razu. I też na to gwarancję powinni Ci dać. 2 albo 3 lata jeżeli dobrze pamiętam. Oddaj czym prędzej. Regeneracja całościowea nie polega tylko na uszczelnieniu. Jest tam dużo pierdółek, ale jeżeli tylko sączy to wystarczy uszczelnienie. Byle to ten ktoś zrobił to porządnie bo szkoda AFN-a
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jaro31181 » 5 sie 2009, o 20:56

Jestem juz umówiony z pompiarzem na wykonanie naprawy pompy....odp mi na pytanie czy regeneracjia polega na uszczelnieniu..???
jaro31181
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 19:01
Lokalizacja: leszno

Postprzez Procent » 5 sie 2009, o 20:56

Dopisałem już powyżej
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jaro31181 » 5 sie 2009, o 20:59

Sorki zauwazyłem pózniej....hmmm ale nadal martwi mnie to że mam problem z tym trójnikiem.....
jaro31181
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 19:01
Lokalizacja: leszno

Postprzez Procent » 5 sie 2009, o 21:02

musisz obczaić gdzie to dokładnie sączy to po pierwsze. i jeżeli trójnik to go wymontować iść do sklepu i kupić taki sam. W serwisie części są bardzo drogie, a niektóre zamienniki wcale nie odbiegają jakością od tych ASO a są czasem o ponad połowę tańsze. Może węzyk poprostu na końcu jest pęknięty i leci. Tam się go naciąga na odnóże trójnika i miał prawo kiedyś tam nadpękonąć. Sprawdź to i wtedy działaj
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jaro31181 » 5 sie 2009, o 21:03

Dzieki za pomoc jak uwiklam sie z problemem odpisze w poscie..pozdro
Ostatnio edytowano 5 sie 2009, o 21:06 przez jaro31181, łącznie edytowano 1 raz
jaro31181
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 19:01
Lokalizacja: leszno

Postprzez Procent » 5 sie 2009, o 21:04

Spoko. Polecam się na przyszłość
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez tokarszczak » 6 sie 2009, o 21:11

Włączę się do tematu, miałem kiedyś podobny problem jak ty i było to spowodowane właśnie pompą. Trójnik o którym mowa znajduje się tuż pod nią. W moim przypadku pompa była nieszczelna i wyciekała z niej ropa, która po pewnym czasie przeżarła gumową otulinę trójnika, zbrojenie nie wytrzymało i poszedł cały płyn z chłodnicy. Wymieniłem pompę oraz trójnik (to i to używane) i śmiga już prawie rok bez podobnej awarii.
Musisz pomacać pompę czy nie ma na niej śladów ropy i sprawdzić trójnik skąd wycieka płyn, może być tylko nie dociśnięty a może mieć też gdzieś dziurę.
Avatar użytkownika
tokarszczak
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 6 sie 2009, o 20:45
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez jaro31181 » 12 sie 2009, o 16:17

Witam...na tą chwile po regeneracji-uszczelnieniu pompy probem znikł.... ;-) więc mam nadzieje ze to było 100% przyczyna mojej awari...wrazie jakich kolwiek ponownych problemów napisze... pozdrawiam




ps. sory za bledy :)
jaro31181
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 19:01
Lokalizacja: leszno

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości