awaria

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

awaria

Postprzez jaro31181 » 5 sie 2009, o 20:16

Witam czy jest to możliwe aby saczaca pompa wtryskowa a dokładniej kropelki ropy uszkodziły weże od płynu chłodniczego , które znajduja sie tuz pod pompa..??
jaro31181
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 19:01
Lokalizacja: leszno

awaria

 

Postprzez Procent » 5 sie 2009, o 20:20

Nie. Nie jest to możliwe. Ropa to nie kwas, a wężyki to nie plastelina. Opisz dokładniej problem. Co się stało
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jaro31181 » 5 sie 2009, o 20:25

Tak to prawda....ale w koncu tez tam jest teperatura w tych wezach i czy ona czasem nie powoduje tego , że jak weze sa nasaczne ropa nie traca wlasciwosci i nie uszkadzaja sie...?
jaro31181
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 19:01
Lokalizacja: leszno

Postprzez Procent » 5 sie 2009, o 20:28

Nie. W węzykach jest ciecz chłodząca czyli poniekąd powinna być to temperatura 90 st. A wężyki są bardzo odporne na temperaturę ponieważ czasem ta temp może być wyższa. Ropą również niektórzy myją silnik i na węzyki też chlapnie i nic suię nie dzieje. Jestem w 100 % pewien że to nie od ropy
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jaro31181 » 5 sie 2009, o 20:31

dzieki za sporostowanie..a co moze byc przyczyną..?? Ze uszkadza mi sie jeden waż a dokładnie pisząc jakis rozgałęznik - trojnik....
jaro31181
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 19:01
Lokalizacja: leszno

Postprzez Procent » 5 sie 2009, o 20:34

Trójnik jeżeli się nie mylę jest blaszany, korozja poprostu. A jeżeli nie blaszany tylko plastik itp po prostu kup nowy lub używkę na jakimś szrocie. Mi też przeciekał wąż który poprzez temp cieczy podawał ciepło do kabiny i kupiłem na szrocie za 30 zł co w serwisie kosztowałoby mnie 150 zł i po sprawie.Auto ma również swoje lata, wszystko z wiekiem się niszczy i parcieje.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jaro31181 » 5 sie 2009, o 20:38

Masz racjie ..tylko u mnie jest taki przypadek ze juz w ciagu kilkunastu tygodni od założenia nowego trojnika ponownie ulegl awari ten trójnik...jestem bezrady poprostu a kupiłem ta czesc w serwisie koszt 150 zł
jaro31181
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 19:01
Lokalizacja: leszno

Postprzez Procent » 5 sie 2009, o 20:41

Nowy?? Zgłoś to do serwisu. Przysługuje Ci gwarancja rok czasu (przynajmniej u mnie z rurą od turbo tak było). ale trójnik czy wężyki przy trójniku sączą??
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jaro31181 » 5 sie 2009, o 20:43

Na to pytanie dokładnie nie odpowiem Tobie...mechanik powiedział tylko to ze trójnik do wymiany..abyl w serwisie i nie przyznali mu gwarancji na to....

[ Dodano: 2009-08-05, 20:46 ]
A powiedz co może sie stac jesli nie dam pompy wtryskowej do regeneracji..tzn uszczelnienie nowe....jakie moga wyjsc skutki uboczne-oprócz tego ze mniej przejade km ...
jaro31181
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 19:01
Lokalizacja: leszno

Postprzez Procent » 5 sie 2009, o 20:46

heh, No to jest raczej taka część która się nie zużywa tak szybko więc może rachunek mechanik wyrzucił i po gwarancji. Jeżeli trójnik sączy to trzeba wymienić bo może jakiś wadliwy był.Ale nie kupuj w serwise tylko w sklepie moto lub używkę. A jeżeli wężyki przy trójniku to opaski zaciskowe kupić i po zaciskać ile się da na łączeniu trójnika i wężyka.Albo zamiast opasek silikon na wysokie temp żeby było szczelniejsze chociaż myślę że same opaski wystarczą.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jaro31181 » 5 sie 2009, o 20:48

Procent,
A powiedz co może sie stac jesli nie dam pompy wtryskowej do regeneracji..tzn uszczelnienie nowe....jakie moga wyjsc skutki uboczne
jaro31181
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 19:01
Lokalizacja: leszno

Postprzez Procent » 5 sie 2009, o 20:49

Uszczelnienie... Raczej regeneracja która kosztuje dość dużo. Poprostu nie będzie miała ciśnienia i auto kiedyś może nie odpalić. Będzie za małe ciśnienie podawane do wtryskiwaczy żeby "ruszyć" auto. Może być tak że będziesz jechał nagle się zadławi i zgaśnie i kaplica. Mój kumpel miał tak ostatnio w Vectrze B 2.0 DTI. W jego wypadku padła elektronika i kosztuje to 1650 zł dokładnie. Nie bagatelizuj tego
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 18 gości