bardzo niskie obroty przy odpalaniu rano i silne wstrząsy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez kajtek » 11 paź 2009, o 14:50

na wyciągnietym przyspieszaczu masz takie obroty? :-|
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez GITgostek » 11 paź 2009, o 23:26

nie , na tym ssaniu wszystko jest normalne

powiem więcej

jak stoi na odpalonym silniku pod domem bez ssania

to sam bez niczego reguluje sie al musi minąć jaki czas

dźwięk silnika sie zmienia i maksymalnie reguluje się tak prawie do 10tys
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez kajtek » 12 paź 2009, o 10:58

GITgostek napisał(a):nie , na tym ssaniu wszystko jest normalne
:wstyd:
przecież to (przyspieszacz czy tam ssanie) jest właśnie po to, że zanim odpalasz zimny silnik to masz tego używać (silnik lepiej odpala i ma normalne obroty) bo to jest TD a nie TDI i tu nic nie steruje Ci elektronicznie obrotów silnika, tylko sam je ustawiasz za pomocą śrubokreta i kluczyka 10 bo to jest pompa mechaniczna!

GITgostek napisał(a):powiem więcej

jak stoi na odpalonym silniku pod domem bez ssania

to sam bez niczego reguluje sie al musi minąć jaki czas

dźwięk silnika sie zmienia i maksymalnie reguluje się tak prawie do 10tys


to normalne, już wcześniej pisałem Ci po co jest przyspieszacz, a jak silnik popracuje kilka min i lekko sie nagrzeje to obroty same mu wzrastają (jak to okresliłeś reguluje sie) wtedy właśnie wyłączasz przyspieszacz i masz obroty w normie i tak sie tego używa, wiec nie mecz wiecej silnika na 500 obrotach bo pompa na tym cierpi (i normalne przy tych obrotach są wszelkiego rodzaju drgania, telepanie i nierówna praca silnika), wiec pamietaj zawsze o przyspieszaczu gdy silnik jest zimny bo po to on jest w tym aucie ;-)
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez morsdicti » 12 paź 2009, o 12:07

przecież to (przyspieszacz czy tam ssanie) jest właśnie po to, że zanim odpalasz zimny silnik to masz tego używać (silnik lepiej odpala i ma normalne obroty) bo to jest TD a nie TDI i tu nic nie steruje Ci elektronicznie obrotów silnika, tylko sam je ustawiasz za pomocą śrubokreta i kluczyka 10 bo to jest pompa mechaniczna!



Takie auto powinno się palić na przyspieszaczu po to on tam jest ! i to nie ma znaczenia czy zima czy lato ... jak auto długo stoi powinno się go palić na wyciągniętym "ssaniu" jak to mówicie :)

Ja swojego diesla pale na tym przez cały czas zima lato bez tego mam taki sam objaw jak kolega który założył ten temat ... 700obr/min telepie wszystkim silnik chodzi jakby chciał wypaść z nadwozia. Na przyspieszaczu jest 1100obr/min przejade 200-300 metrów wyłączam go ... spada do 850obr/min po jakimś czasie obroty skoczą na normalną wartość (u mnie akurat 1000 obr.min bo tak sobie ustawiłem bo mniej telepie)

Na przyspieszaczu auto nie pali więcej bo to fizycznie nie możliwe ...
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez polliv » 12 paź 2009, o 14:14

morsdicti napisał(a):Takie auto powinno się palić na przyspieszaczu po to on tam jest ! i to nie ma znaczenia czy zima czy lato ... jak auto długo stoi powinno się go palić na wyciągniętym "ssaniu" jak to mówicie :)


ja się nie zgodzę, pale swojego td bez przyśpieszacza i jest wszystko ok nawet po dłuższym postoju. zaskakuje od razu a obroty są minimalnie niższe od tych po rozgrzaniu silnika. miałem ostatnio problemy bo zmieniałem pompę i też miałem objawy zbyt niskich obrotów i szarpania bez przyśpieszacza ale odpowiednia regulacja pompy i kąta wtrysku wszystko naprawiła. moim zdaniem jak jest wszystko ustawione dobrze to auto powinno palić bez problemu bez przyśpieszacza.

od razu dodaje, że w zimie używam przyśpieszacza ;-)
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez morsdicti » 12 paź 2009, o 17:50

polliv napisał(a):od razu dodaje, że w zimie używam przyśpieszacza


no właśnie ;) bo chciałem się zapytać po co by wtedy był ten przyspieszacz montowany przez fabrykę

Jeżeli chodzi o 1.9D to niestety u mnie zapalenie go bez przyspieszacza mimo iż wszystko jest ustawione precyzyjnie ... wywołuje wstrząsy itd ... no i niskie obroty
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez LTD » 21 paź 2009, o 12:36

mam takie pytanie, jaki będzie koszt świec żarowych + robocizna w 1.9D... oraz czy świece na allegro są ok czy jest to po prostu shit?? pozdrawiam
Avatar użytkownika
LTD
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 27 cze 2009, o 08:06
Lokalizacja: Słupca

Postprzez Pascal » 1 lis 2009, o 00:02

LTD napisał(a):jaki będzie koszt świec żarowych + robocizna w 1.9D... oraz czy świece na allegro są ok czy jest to po prostu shit?? pozdrawiam


Kup NGK koszt niecałych 30 zł wymienisz je sam :] poszukaj na forum ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Golfik1986 » 1 lis 2009, o 00:16

od sztuki zapomniales dopisac
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Pascal » 1 lis 2009, o 00:44

Golfik1986 napisał(a):od sztuki zapomniales dopisac


Oczywiście ze mówimy o szt. :lol:
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez leopard » 2 lis 2009, o 00:20

polliv napisał(a):moim zdaniem jak jest wszystko ustawione dobrze to auto powinno palić bez problemu bez przyśpieszacza

swięta prawda - przyspieszacz powinien byc przydatny od ~ 3'C na zewnątrz ... problem lezy w kacie wtrysku - w D/TD jest problem z ustawieniem - byle kto tego nie zrobi - potrzebny jest czujnik zegarowy
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez rogalkutno1 » 7 lis 2010, o 19:52

ponawiam temat bo temperaturka na zewnątrz nam spadła i mam ten sam problem. po zrobieniu rozrządu mam ten sam problem co koledzy, wiec wina leży w kącie wtrysku i nalezy z tym udać sie do pompiarza
Avatar użytkownika
rogalkutno1
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 10:22
Lokalizacja: kutno

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 21 gości