bardzo niskie obroty przy odpalaniu rano i silne wstrząsy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

bardzo niskie obroty przy odpalaniu rano i silne wstrząsy

Postprzez GITgostek » 5 paź 2009, o 15:25

witam tak jak w temacie

mam silnik AAZ w golfie

problem polega na tym że na zimnym silniku z rana po odpaleniu autem trzęsie jakby trzęsienie ziemi było w nim albo tsunami obroty 3 kreski poniżej 10

trzęsie nim tak jakby silnik miał zaraz odczepić się od niego

i muszę odpalać na ssaniu bo przy tych wstrząsach nawet radio się wyłancza i płyty czytać niechce

gdy auto jest ciepłe po jakiejś podróży odpala normalnie elegancko obroty są już powyżej 10


nie wiem na czym stoję jaka jest przyczyna może poradziłby z Was co należało by zrobić ?

jutro z samego rana mogę pokazać Wam filmik z obrotami i sytuacji na kokpicie i schowkach wszystko spada i pokskakuje
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

bardzo niskie obroty przy odpalaniu rano i silne wstrząsy

 

Postprzez K@mil » 5 paź 2009, o 15:28

sprawdz swiece zarowe :P
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez LTD » 5 paź 2009, o 16:04

mam to samo w swoim samochodzie... na zimnym troche przerywa jakby paliwo nie dochodziło czy coś, na ssaniu jest troche lepiej
Avatar użytkownika
LTD
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 27 cze 2009, o 08:06
Lokalizacja: Słupca

Postprzez leopard » 5 paź 2009, o 16:10

K@mil napisał(a):sprawdz swiece zarowe

a co tu sprawdzać - jak sieczkarnia telepie na zimnym - wymieniać ;-)
moim skromnym zdaniem masz racje - w uszkodzonych świecach leży przyczyna telepania na zimnym silniku
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez GITgostek » 5 paź 2009, o 16:50

ja mam świecie żarowe wymienione na nowe miesiąc temu i tak samo byo

ktoś mi kiedys podpowiedział że to mogą być końcówki wtrysków

ma to coś do tego?
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez Matiuas » 5 paź 2009, o 17:05

a na jaki kolor Ci dymi zaraz po odpaleniu zimnego silnika jeżeli na biało to świece do wymiany, ja miałem tak u siebie, ledwo odpalał ;/
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez GITgostek » 5 paź 2009, o 20:14

u mnie pali na strzała kolor jest bardziej siwo-czarny

mój odpala na strzała ale tak telepie wierzga jak dziki koń że potrafi nawet sam zgasnąć od tego

po drugie jak stoi sobie jakiś czas na postoju i silnik jest włączony to sytuacja się unormywuje i obroty wzrastają , i mniej drży zdecydowanie

[ Dodano: 2009-10-05, 20:15 ]
po trzecie nie działa mi wskaźnik temperatury i nie wiem jak go naprawić
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez rubin69 » 6 paź 2009, o 21:35

koledzy którym telepie na zimnym a świeczki są ok to polecam kąt wtrysku do ustawienia ;) miałem to samo w audi 1.9 AAZ ! świece nówki a telepało dalej po ustawieniu kąta wszystko ustało
rubin69
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 7 kwi 2009, o 14:54
Lokalizacja: okolice chrzanowa

Postprzez SotoM » 6 paź 2009, o 22:25

rubin69 napisał(a):po ustawieniu kąta wszystko ustało
nooo własnie...
Ale co tam panowie - jak wiekszośc myśli ze to sie nie przestawia...
kąt wtrysku to jest jak w benzynie kat wyprzedzenia zapłonu - a czemu go ustawiaja co niektórzy,dlaczego sie przestaiwia...?? :-| - pasek rozrządu sie zuzywa....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez GITgostek » 10 paź 2009, o 01:40

ja żem pojechał do gościa jakiś pół roku temu co regeneruje pompy wtryskowe jest specem w tej dziedzinie w Trzebnicy i coś mi właśnie wyregulował

nie wiem czy to czasami aby nie tan kąt wtrysku
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez SotoM » 10 paź 2009, o 11:30

to pojedź do niego teraz na diagnozę... do twojego silnika odrazu sie podchodzi z narządziami. komputer nie ma co tam diagnozować.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez vision » 11 paź 2009, o 12:37

SotoM napisał(a):Ale co tam panowie - jak wiekszośc myśli ze to sie nie przestawia...
kąt wtrysku to jest jak w benzynie kat wyprzedzenia zapłonu - a czemu go ustawiaja co niektórzy,dlaczego sie przestaiwia...?? :-| - pasek rozrządu sie zuzywa....
nie będę się rozpisywał , ale się przestawia czynników jest kilka a korekta wydatku i kąta wam pomorze ;-)
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości