Pikuś napisał(a):ałto chodzi jak traktor i strasznie dymi
w opisie masz wtryski 216 - używane zakładałeś czy nowe
sprawdź rozrząd może pasek przeskoczył na pompie wtryskowej
Moderator: Moderator
no napewno to nic nie da jeśli chodzi o prace silnika. sprawdź rozrzad...Pikuś napisał(a):ałto chodzi jak traktor i strasznie dymi. Wymienie rurke a jesli to nic nie da t
Pikuś napisał(a):to twierajac korek wlewu oleju to dymi jak by spaliny
Pikuś napisał(a):Kolego a czy przyczyna nierownych obrotow moze byc uszczelka? Wczesniej nie mialem problemow z wyciekami.
oryginał albo erling - firma ta produkuje dla wiekszości producentów aut czesci uszczelniajace... BMW HONDA itp...Bradley napisał(a):Jakiej firmy polecacie uszczelniacze zaworowe
INA oryginał dostepny w kazdym sklepie. INA produkuje dla VW czesci - rolki napinacze do rozrządu takze hydraulike.Bradley napisał(a):i popyhacze?
heee. to zależy u mnie w sz-nie są ceny wysokie i taka impreza ponizej 1000zł nie schodzi. firma naprawiajaca głowice bierze z 300zł za robote jej - spr szczelności,planowanie docieranie zaworów i wyminana uszczelniaczy. robota warsztatu z 500 -600zł + koszt czesci - jak bedziesz szukał czesci to szukaj całego zestawu uszczelek do silnika - nie wbijaj sie w osobne kupno uszczelek - zestaw taniej wychodzi - chyba ze nie ma mozliwości no to.... ja pier....jak dobrze ze cos takiego ja sobie sam zrobie jedynie na czesciach polece...Pikuś napisał(a):ile tak orientacyjnie moze mie wyniesc naprawa?
no tak bym zrobił - zawsze zaczyna sie od podstaw od najprostrzych najtańszych możliwości...To mowisz ze pierwsze co to bys sprawdzil popychacze?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 23 gości