[mk3] Biały dym z wydechu, chodzi jak traktor i olej na ziem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Pikuś » 14 sie 2009, o 16:38

Samochod jzu wstawilem do znajomego. Powiedzial właśnie tak jak Ty ze najpierw zacznie od popychaczy. Nie skaleczy mnie napewnoi tak jak nechanik. Po naprawie juz sprzedac samochodu nie moge bo sie nie oplaci ;-) hehe ;-)

[ Dodano: 2009-08-19, 22:32 ]
Witam to ja ponownie. Jest juz werdykt chyba najgorszy. Tłok pekł . Trzeba zrobic szlif bloku, wymienic uszczelniacze na jedym cylindrze.

Teraz moje pytanie ? Czy jest sens wogole to robic ? Czy lepiej kupic uzywany silnik. A jesli uzywany to czy nie zrobic Swapa? np. na 130km z golfa 4 ( moze cena nie byłaby taka wieksza?)
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

 

Postprzez SotoM » 20 sie 2009, o 16:54

no to podziekuj tunerowi od wirusa za dowalenie koksu ze ci ten tłok pekł... :-) i zmień wtryski bo pewnie ten 1szy leje dlatego masz co masz...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez luki34 » 20 sie 2009, o 17:50

Pikuś napisał(a):Tłok pekł

dlatego ja pozostaję przy swoich seryjnych parametrach bo wcześniej czy później coś nie wytrzymuje.
Pikuś napisał(a):zy nie zrobic Swapa? np. na 130km z golfa 4

silnik, skrzynia, wiązki, licznik, łapy silnika, poduszki skrzyni i silnika i masa innych pierdół które będą ci potrzebne i jeszcze mądry gościu co to wszystko zrobi a napewno nie zrobi tego za darmo. Jak masz z 5000zł i nie masz co z nimi zrobić to pakuj się w swapa :]
Avatar użytkownika
luki34
Czytacz
 
Posty: 128
Dołączył(a): 27 wrz 2008, o 10:43
Lokalizacja: VAG-Podkarpacie.pl

Postprzez SotoM » 20 sie 2009, o 18:51

luki34 napisał(a):dlatego ja pozostaję przy swoich seryjnych parametrach bo wcześniej czy później coś nie wytrzymuje.
nie zgodzę sie z tobą koleżko - ja juz swoim golfem zrobiłęm 40tyś km od kond go mam czyli juz bedzie ponad 2,5roku. jak go kupiłem moc została dodana po 2 tygodniach po kupnie. i jeżdżę... wystarczy tylko co jakiś czas pojechać na diagnostyke silnika, sprawdzić parametry przede wszystkim pracę wtrysków i turbo no a co najwazniejsze wydać pieniądze na olej jak najlpszej jakości renomowanej firmy. uważam ze gdyby Pikuś, miał sprawne wtryski to by sie tak nie stało... bo nie widzę innej możliwosci aby pękł tłok. za duza temperatura ,za duze cisnienie spowodowane przez zbyt duzą ilosc paliwa i witaj pekniety tłoku... Takze ja np nie mam nic przeciwko dodawaniu mocy,ale jak w/w należy co niektóre czynności wykonywać... wiadomo - kasa - no cóż... właściciel wymaga ale auto też wymaga od niego jak madziałć bez szwanku...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez robercik » 20 sie 2009, o 18:59

jak masz bialy dym z wydechu,to sa dwie mozliwosci, albo wybrali papieza albo moj dziadek mial tak 3 dni przed smiercia
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków

Postprzez luki34 » 20 sie 2009, o 19:37

SotoM napisał(a):ja juz swoim golfem zrobiłęm 40tyś km od kond go mam czyli juz bedzie ponad 2,5roku

Ja w rok robie 50tys :-P
owszem jak się pilnuje i dba to moze chwilę pojeździ ale jak śledziłem na golf.pl tematy osób które podkręcały motorki na 140-150km to zazwyczaj po jakimś czasie coś się musiało "wysrać". jednemu po pół roku innemu później.
może kiedyś się skuszę na dłubanko przy silniku ale jak narazie wystarcza mi 110km ;-)
Avatar użytkownika
luki34
Czytacz
 
Posty: 128
Dołączył(a): 27 wrz 2008, o 10:43
Lokalizacja: VAG-Podkarpacie.pl

Postprzez Pikuś » 25 sie 2009, o 16:27

No i zamowilem silnik u kolegi z forum (dział sprzedam) silnik 1050zł 97r nalatane 250kk (org).

+ olej VALVOLINE 10W40 MAXLIFE (dobry? ) 110zł z przesyłka
+ filtr oleju 25zł
+ robocizna 400zł

Łączna kwota to 1585 zł


Niedawno wymienialem komputer.

Moze pobawilbym sie w remont starego silnika ale wydałbym znacznie wiecej a nie posiadam narazie takich srodkow na koncie :P
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez SotoM » 25 sie 2009, o 18:24

motor ma nalatane jak mój...
Pikuś napisał(a):olej VALVOLINE 10W40 MAXLIFE (dobry? ) 110zł z przesyłka
olej bardzo dobry, osobiscie leje go do swojego silnika. motor pracuje na nim elastycznie i nie klepie hydraulika. cena też bardzo dobra. ja kupowałem w ten olej 5Litrowa banię za 125zł
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Pikuś » 19 wrz 2009, o 10:47

Witam ponownie. Silnik juz na miejscu olej zalany. Podkładek pod wtryski u mnie nie mozna bylo znalezc ale udalo sie ;p Silnik odpalil i oczywiscie nigdy nie jest tak pieknie jak byc powinno.

Gdy odpali sie silnik i pozniej ponownie bedzie chcialo "zgasic " to po przekreceniu kluczyka nic sie nie dzieje co to moze byc ? (Obecnie nie mam mozliwosci podpiecia Vaga"). Pytam bo moze jest to jakies bledne podpiecie czegos. Nie wiem czy moze to byc przyczyna innego kąta wtrysku. (wszystko bylo tak wkladane jak w starym silniku.)
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez Bradley » 19 wrz 2009, o 11:00

Pewnie cos z kostka stacyjki.
Bo na vagu mozesz przetestowac zawor zamykajacy dostep paliwa (nie pamietam oznaczenia), jest on jednym z elementow testow wykonawczych w bloku silnikowym.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Pikuś » 19 wrz 2009, o 11:27

Wczesniej przed wymiana silnika tego nie bylo. Postaram sie to sprawdzic. ta kostke.
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez SotoM » 19 wrz 2009, o 13:15

rozrząd dobrze spiety?? nie jest przestawiony wał o 180st...?? chyba ze kwestia przeregulowania pompy...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości