przez Pikuś » 20 wrz 2009, o 10:40
Co do podmiany pompy to napewno nie (nie robilem w warsztacie). A co do wtyczek to musze na to popatrzec bo jest to bardzo mozliwe. Poprostu moglo zostac cos pomylone. Postaram sie znalezc ta kość
[ Dodano: 2009-09-20, 13:40 ]
Leopard miałeś racje. Dzieki wszystkim
[ Dodano: 2009-10-18, 20:52 ]
Tak sobie siedzac i myslac nad tymi moimi problemami z samochodem. Przed awaria silnika przy okolo 4 tys obrotow silnik zaczynał chodzic jakby na 3 garach *czy na cieplym czy na zimnym). Po wymianie silnika taka sytuacja zdazyla mi sie tylko 2 razy i to na 1 biegu (okolo70 stopi C). Zastanawaim sie grubo czy to jest wlasnie wina programu. Leopard twierdzil ze moze to byc najprawdopodobniej od za wysokiej dawki paliwa. Uwazam ze ma racje gdyz owe sytuacje dzieja sie tylko gdy pedal gazu mam w podlodze.
Pytanko drugie czy puszczanie kłebka dymku i z utrudnionym rozruchem gdy samochod postoi przez noc moze byc przyczyna kąt wtrysku ? (nie był regulowany).
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa
Zrobione:
Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych