[mk3] Biały dym z wydechu, chodzi jak traktor i olej na ziem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Pikuś » 19 wrz 2009, o 16:00

Kostka sprawdzona sprawdzona. Obiawy takie: Samochodu nie da sie zgasic, i powyzej okolo 4000tys obrotow silnik gasnie.. Kat wtrysku jeszcze nie regulowany.

[ Dodano: 2009-09-19, 20:55 ]
Aby zgasic silnik po wyjeciu kluczyka rozpinam taka kostke niedaleko aku. Co jeszcze zauwazylem co moglo by pomoc w diagnozie ? Zauwazylem ze po przekreceniu kluczyka na zaplon nie swieci sie lampka od akumulatora.
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

 

Postprzez SotoM » 19 wrz 2009, o 22:46

moze instalacja - kostki są jakies pomylone... w sumie kilka jest które pasuja do siebie... hmmm...a moze ci podmieniono cos...np pompe wtryskową...bo chyba auto robiłes na warsztacie i ktoś ci to robił...??
a to ze gasnie przy 4000 to sam wchodzi na takie obr czy ty go gazujac tak sie dzieje...??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 19 wrz 2009, o 23:36

Pikuś napisał(a):Samochodu nie da sie zgasic

masz zamieniony kabel od wstecznego z kablem od ... hmmm no własnie nie pamietam co to za kabelek - one lecą obok siebie - niebieska wtyczka wchodzi do czujnika wstecznego - kilka lat temu miałem z takim przypadkiem do czynienia - dlatego dokładnie nie pamiętam ... oglądnij czujnik wstecznego - obok niego jest prowadnica plastikowa w której idą kable (AQ alternator etc) - są tam wyprowadzone 2 kostki 2 pinowe - jak je zamienisz miejscami - objawy będą takie jak opisujesz
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Pikuś » 20 wrz 2009, o 10:40

Co do podmiany pompy to napewno nie (nie robilem w warsztacie). A co do wtyczek to musze na to popatrzec bo jest to bardzo mozliwe. Poprostu moglo zostac cos pomylone. Postaram sie znalezc ta kość

[ Dodano: 2009-09-20, 13:40 ]
Leopard miałeś racje. Dzieki wszystkim

[ Dodano: 2009-10-18, 20:52 ]
Tak sobie siedzac i myslac nad tymi moimi problemami z samochodem. Przed awaria silnika przy okolo 4 tys obrotow silnik zaczynał chodzic jakby na 3 garach *czy na cieplym czy na zimnym). Po wymianie silnika taka sytuacja zdazyla mi sie tylko 2 razy i to na 1 biegu (okolo70 stopi C). Zastanawaim sie grubo czy to jest wlasnie wina programu. Leopard twierdzil ze moze to byc najprawdopodobniej od za wysokiej dawki paliwa. Uwazam ze ma racje gdyz owe sytuacje dzieja sie tylko gdy pedal gazu mam w podlodze.


Pytanko drugie czy puszczanie kłebka dymku i z utrudnionym rozruchem gdy samochod postoi przez noc moze byc przyczyna kąt wtrysku ? (nie był regulowany).
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 30 gości