[mk3] Biały dym z wydechu, chodzi jak traktor i olej na ziem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

[mk3] Biały dym z wydechu, chodzi jak traktor i olej na ziem

Postprzez Pikuś » 10 sie 2009, o 19:19

Panowie i Panie POMOCY. Kolejna awaria mojego Golfa ;/. Przeciagnolem dzis golfa tak do 3,5 tys obrotow po czym zatrzymalem sie a samochod chodzil jak traktor (jakby nie na wszystkich garach) z wydechu cały czas leci biały dym i to nawet gesty. Podnioslem maske i zobaczylem ze z takiego gumowego weza (?) wydobywa sie olej i kapie. Rura jest jakby nie szczelna. Musialem dojechac pod blok zauwazylem ze w czasie jazdy caly czas dymi na bialo i chodzi jakby nie na wszystkich garach. ;/ Gdy zlapie okolo 2,5 tys obrotow chodzi troszke rowniej. Co moglo sie stac.

Nieszczelnosc przedtawia fotka


Obrazek



POMOCY ;(
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

[mk3] Biały dym z wydechu, chodzi jak traktor i olej na ziem

 

Postprzez luki34 » 10 sie 2009, o 19:42

Pikuś napisał(a):z wydechu cały czas leci biały dym

to chyba objaw uszczelki pod głowicą. a ubywa ci płyn chłodniczy lub gotuje go w zbiorniczku?
Avatar użytkownika
luki34
Czytacz
 
Posty: 128
Dołączył(a): 27 wrz 2008, o 10:43
Lokalizacja: VAG-Podkarpacie.pl

Postprzez Pikuś » 10 sie 2009, o 20:19

Nic narazie nie ubywa, samochod dlugo nie chodzil po tym zdarzeniu. A rozszczelnienie to na fotce nie ma wpływu ?
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez SotoM » 10 sie 2009, o 23:14

to jest przewód od odmy - odprowadzanie oparów z komory korbowej(bloku) do układu dolotowego powietrza - opary trafiają do turbo i tłoczone są pod ciśnieniem do komory spalania(cylindrów) przez to też łapie tzw lewe powietrze bo jest to za przepływomierzem a przecież przepływomierz liczy masę powietr5za zasysanego do silnika.
Widze ze masz stare rozwiazanie jak u mnie- jeśli kupisz odmę od nowszego typu np:AHU silnikia to bedzie wszystko pasować -
http://moto.allegro.pl/item710545123_od ... _nowa.html
jakis czas temu zmeniałem to u nasz koleżanki z 4um Łaksiak... tu juz nie ma tej dzielonej rury jak u ciebie tylko jest jako całość.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Pikuś » 10 sie 2009, o 23:26

A powiedz mi kolego życzliwy czy to moze byc to ta przyczyna i czy wszystko pasuje p&p ?
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez SotoM » 10 sie 2009, o 23:29

wymienisz to sie okaże- jeśli chodzi o mocowania tej odmy to na 1000% wszystko pasi.
i wymnien olej w silniku - zlej tego Lotosa w kanał i zalej mu konkretny olej - juz tam ci napisałem pare słów w innym temacie. VALVOLINE i moze problem ci zniknać - od tego ja bym zaczął.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Pikuś » 10 sie 2009, o 23:38

Ok to zamawiam przewod i oczywiscie olej jak najszybciej zlewam. Odezwe sie jak wymienie przewod.
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez leopard » 10 sie 2009, o 23:40

Pikuś napisał(a):czy to moze byc to ta przyczyna

raczej nie - przyczynąmoże być olej lub wyrobione szklanki popychaczy ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Pikuś » 10 sie 2009, o 23:55

Leopard ale to stalo sie nagle. Wczesniej nie mialem tak ze mialem wyciek oleju. Wczesniej po uruchomieniu silnika nie dymil na bialo i chodzil jakby nie na wszystkich garach. Tutaj sytuacja pojawila sie po przekroczeniu obroetow w/w i z tej pekniejtej rurki wylecialo troche oleju.


Czyli pekniecie rurki nic nie znaczy ?
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez leopard » 11 sie 2009, o 00:04

OK - inaczej ...

sprawdź stan oleju - podepnij VAG'a = zobacz czy masz błędy zapisane w ECU ... jeśl masz - zapisz jakie numery błędów się wyświetlą ...
oprócz tego test dynamiczny pod obciążeniem - zrób logi - VAG kanał 01 -> 08-> 003/008/010/011 - na wolnych obrotach rozgrzany silnik 001/004/007/013 ...
chcesz konkretów daj nam garśc informacji na temat twojego auta
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 11 sie 2009, o 00:11

no dobrze ale chciał nie chciał i tak i tak musi to wymienic...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Pikuś » 11 sie 2009, o 00:13

leo powiem Ci ze bedzie bardzo ciezko zrobic logi dynamiczne gdyz ałto chodzi jak traktor i strasznie dymi. Wymienie rurke a jesli to nic nie da to ściagne kolege z laptopem (sam nie mam) i zzrobimy logi.
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości