Blad 65535 - Internal Control Module Memory Error

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Blad 65535 - Internal Control Module Memory Error

Postprzez trojeczkaGT » 17 sie 2014, o 17:18

jest problem :D


65535 - Internal Control Module Memory Error

pisza ze tylko wymiana kompa wchodzi w gre, nie da sie tego zrobic inaczej ?

podmiana na kompa z 1.9 TDI 110 moze byc ?

[ Dodano: 2014-08-17, 17:26 ]
pisza na stronach by zobaczyc wezyk podcisnienia co idzie do sterownika i czy w srodku nie ma oleju, slusznie ?
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Blad 65535 - Internal Control Module Memory Error

 

Postprzez palio » 17 sie 2014, o 19:57

Ten błąd dotyczy ECU. Sprawdź stan wężyka idącego z kolektora ssącego do ECU. Wyjmij i rozbierz ECU zobacz czy nie ma w nim oleju. Sprawdź również czy wewnątrz niego nie jest pęknięty wężyk idący do MapSensora.

Jak masz 1Z to ster z AFN nie podejdzie. Inne sterowanie turbiny a co za tym idzie inny soft.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trojeczkaGT » 17 sie 2014, o 20:14

ok w pon zobacze sterownik bo 1Z lubi wyprzedzac a teraz troche strach bo nie wiadomo kiedy muł przyjdzie :D

chyba bede kiedys szukal turbo AFN-a najlepiej rozbitka :D

Palio dzieki i tu i za PW

[ Dodano: 2014-08-17, 20:20 ]
zrobie porade jak bede sie za to zabieral :D
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 17 sie 2014, o 20:24

Możesz dać również stera od AHU podejdzie bez problemów, tylko trzeba będzie adoptować immo jak ma.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trojeczkaGT » 18 sie 2014, o 20:43

a wiec dzis rozkrecilem ecu i sycho ani oleju ani wody wezyk ladny, ten wezyk co idzie do ecu z dolotu wymienilem ale blad 65535 nadal jest i nie mozna go skasowac.

jakie sa wymiary srednica otworow wezykow czerwonych itp ? bo wymienie je a jak nie pomoze to chyba trzeba nowego kompa.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 18 sie 2014, o 20:49

Wężyki mają wymiar 3,2 mm
Raczej chyba trzeba będzie się rozglądać za nowym ECU najlepiej z softem :mrgreen:
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trojeczkaGT » 18 sie 2014, o 21:05

no patrzylem na tablice sa za 400 500 zl

co powiesz o tym ?

http://olx.pl/oferta/komputer-sterownik ... 71434ea542

http://olx.pl/oferta/komputer-z-chip-em ... 71434ea542

mam immo ori i jak go wylaczy w kompie to juz nie bedzie mi sie wlaczal ?
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 18 sie 2014, o 21:16

Jak wylączy Immo w ECU to go nie będzie i nie będzie działało. Z resztą co za problem zrobić adaptację (przeprowadza się adaptację immo pod dane ECU). Zajmuje to 10 min. z podłączeniem lapka ;-) .

Co do ogłoszeń
1- nie wiem czy Twoja turbina da radę ładować 1,3 bara i jak długo pożyje. No i czy planujesz większe szpryce.
2- moze być ok

Jaki numer sterownika posiadasz?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 18 sie 2014, o 21:42

Podłąćz vaga sprawdź co pokazuje grupa 010 jakie ciśnienie atmosferyczne..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trojeczkaGT » 18 sie 2014, o 21:44

jakbys mogl to podaj po kolei co mam wybrac w vagu, jutro jade po wezyki bo wymienie wszystkie ale chyba raczej wymiana kompa bedzie ale na zwykly bez moda
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 18 sie 2014, o 21:48

Adaptacja immo

immobilizer - adaptacja- kanał 00 test i zapisać
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trojeczkaGT » 19 sie 2014, o 18:47

wezyki wymienione kilka innych nieprawidlowosci zrobione, OTC zalozone auto teraz sie zbiera jak szalone nie przerywalo narazie, zobaczymy jak bedzie dalej, blad jest nadal i nie mozna go skasowac narazie bede jezdzil skoro ladnie chodzi.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości