Błąd G28

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Błąd G28

Postprzez Góral79 » 8 maja 2008, o 17:17

Witam. Jestem posiadaczką Golfa3 1,9TDI rok 94, 90KM, przebieg 290tys km. Jak do tej pory byłam super zadowolona z jego osiągów, jednak od jakiegoś czasu zastanowił mnie mały, ale odczuwalny spadek przyspieszenia. Znajomy podłączył mi auto do komputera i wyskoczył błąd czujnika prędkości obrotowej silnika-G28 nieprawidłowy sygnał (sporadycznie). Czy ktoś z was spotkał się już z takim problemem? Nie wiem czy to ma jakiś związek, ale wcześniej wymieniłam filtr powietrza na stożkowy i przy maksymalnych prędkościach (biegi 4,5) mam wrażenie jakby filtr nie nadążał z pobieraniem powietrza (tak jakby się przytykał). Oczywiście wszystkie filtry są wymienione i jeżdżę na dobrym paliwie, więc to mogę wyeliminować. Z góry dziękuję za pomoc :->
Góral79
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8 maja 2008, o 15:40
Lokalizacja: Wrocław

Błąd G28

 

Postprzez scols11 » 8 maja 2008, o 19:25

Filtr stożkowy zmien na zwykły bo ci po jakims czasie tubinke zajedzie!!! :cry: A co do przyspieszenia to jak sie obiawia ten spadek mocy?? Przerywa przy przyspieszaniu czy poprostu nie chce jechac ?? Moze ponad 2 tys obr nie chce jechac musisz sprecyzowac bo ciezko bedzie na tej podstaiw czegos dojasc!!
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Góral79 » 8 maja 2008, o 19:38

nie przerywa przy przyspieszaniu, turbina się załącza tylko tak jakby go coś blokowało, może faktycznie to wina filtra, tylko nie rozumiem czy to ma jakiś związek z tym błędem który mi wypluł komuter...

[ Dodano: 2008-05-08, 19:44 ]
a tak wogóle to nieźle, ten filtr mi doradzili w sklepie tuningowym i nawet mi go zamontowali... o zgrozo :-|

[ Dodano: 2008-05-09, 10:02 ]
odnalazłam nowy spis kodów VAG, w którym jest napisane, że błąd 513 to jest czujnik położenia wału a nie czujnik obrotów (trochę inaczej niż na naszym forum) i nie wiem teraz, który jest prawidłowy. Filtr już wymieniłam na zwykły, ale z przyspieszeniem dalej kiepsko.
Góral79
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8 maja 2008, o 15:40
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pawel_ns » 9 maja 2008, o 12:15

przeczytaj te dwa tematy bo jest tam pare rzeczy ktore mozesz zastosowac u siebie zeby rozwiazac problem

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=g28

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=g28
MOJE BYŁE MK3
AHF+ ..::TDI POWER::..
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez Góral79 » 12 maja 2008, o 14:04

z tym przyspieszeniem to jednak musiała być wina filtra bo autko odzyskało powera :mrgreen: , jeszcze raz pojadę na VAG i sprawdzę czy ten błąd nadal wyskakuje, bo jestem ciekawa czy to miało z tym coś wspólnego i dam znać
Góral79
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8 maja 2008, o 15:40
Lokalizacja: Wrocław


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

cron