Dziś rano przyjechałem do mechanika, wywalało mi płyn ze zbiorniczka wyrównawczego (przejechałem 30 km dolałem litr płynu żeby nie zagotować silnika) było duże ciśnienie na przewodach rozważyliśmy z mechanikiem wszystkie za i przeciw( podejrzewaliśmy uszczelkę i głowice super ale żeby nie pchać niepotrzebnie w koszta myślimy co może dawać podobny efekt, doszliśmy do tego ze może być to jeszcze termostat i pompa wody, super więc chciałem żeby sprawdził mi pompę i termostat bo po co zdzierać głowice jak problem może okazać się jakąś pierdołą)po czym pojechałem do domu z ojcem bo mechanik powiedział ze to będzie długo trwało, przyjechałam jak już kończył prace nalał płyn po czym odpalił auto je odpowietrzał to właśnie wtedy złapał temperaturę i tak dobrze ze zauważyłem bo by się ugotował na cacy gość nie mógł odpowietrzy nagrzewalniczki i nie otworzył się termostat i auto chodziło na małym obiegu nie ciągną płynu ze zbiorniczka bo termostat nie działał, wiatrak też się nie załączył.
[ Dodano: 2013-04-04, 20:33 ]
palio45 napisał(a):A czy przypadkiem nie ubywało płynu chłodzącego ze zbiorniczka wyrównawczego?
wiesz co w trakcie odpowietrzania wywaliło z litr, ale jak już odpowietrzył nagrzewalniczke to było ok
[ Dodano: 2013-04-04, 20:54 ]
Dam znać co i jak wyszło jutro;) serwus wszystkim;)
http://www.youtube.com/watch?v=bek1y2uiQGA
[ Dodano: 2013-04-05, 17:11 ]
Serwus
po dniu cięzkim ale jak ze owocnym w nieoczekiwane zdarzenia zdzieramy głowice i wymieniamy uszczelkę głowica poszła do regeneracji robiony był dziś test na obecność spalin w układzie chłodzenia i nic nie wykazał ale ślinik ewidentnie przegrzany przy normalnej temperaturze silnika 90stopni dymił tak lekko na niebieskawo niestety jak koledzy wyżej mówi nie ma możliwości ze mechanizator pokryje częściowe koszta jedyny ukłon z jego strony to to ze nie weźmie za robotę, zabrał wadliwy termostat i założył oryginalny który był w aucie oryginalna pompę mam na zapas bo okazało się ze ta co była jest dobra he
jeśli będą jakieś nowe wiadomości to będę na bieżąco.
[ Dodano: 2013-04-05, 17:16 ]
zastanawiam się czy warto wymienić pierścienie a jak tak to na jakie?
warto czy to tylko wywalenie kasy w błoto szkoda że nie sprawdziliśmy kompresji na tłokach przed zdarciem głowicy
[ Dodano: 2013-04-11, 18:45 ]
głowica została zregenerowana wymienione zostały wszystkie prowadnice zaworów wydechowych i dwie prowadnice zaworów ssących, zawory zostały przeszlifowane, głowica splanowana, kanały dotarte, czekamy na efekt końcowy.
[ Dodano: 2013-04-28, 07:46 ]
serwus
po 2 tygodniach jazdy żadnych przygód auto jest troszeczkę słabsze ale wcześniej jeździłem na zimowy 14' a teraz zarzucone mam 16' na niskim profilu w silniku wszystko ok auto dojechało i wróciło z Czech bez problemu (z Zamościa) pozdrawiam wszystkich formowniczy, a i na zwrot kosztów nie dało się liczyć wszystko musiałem pokryć sam no cóż, życie^^