Błąd mechanika

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Błąd mechanika

Postprzez Drożdżówka » 4 kwi 2013, o 19:58

Serwus czy ktoś mógłby mi udzielić paru rad ??
Sprawa wygląda tak ze oddałem gofra do mechanika ponieważ miałem ciśnienie w układzie chłodzenia i jak zauważył słusznie mechanik problemem była pompa wody
przy okazji wymieniłem termostat, w sumie sam nie wiem czemu, chcieliśmy wykluczy przedmuchana uszczelkę pod głowiącą, problem w tym ze mechanik po wymianie części na nowe nie odpowietrzył układu i w dodatku termostat się nie otwiera, nowy termostat absurd!!!! auto się przegrzało złapało 110stopni zaczęło dymić nawet na wolnych obrotach, dodam ze ciśnienie ustąpiło ale problemem jest teraz dymienie, wina obarczam mechanika, który nie umiejętnie zają się moim golfem, nie sprawdził termostatu przed jego wymianą ba nie sprawdził czy stary jest ok. co czynić w takiej sytuacji domagać się remontu silnika i pokrycia jego kosztów??
pomocy jutro rano jadę do mechanika bo auto nie zostało odebrane.
Avatar użytkownika
Drożdżówka
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25 cze 2012, o 19:43
Lokalizacja: Zamość

Błąd mechanika

 

Postprzez seba650 » 4 kwi 2013, o 20:01

Z tego co wiem, to układ sam się odpowietrza... Jęzeli kopci dymi na biało to oznacza ze chłodziwo dostaje się do komory spalania. Tak czy inaczej uszczelka pod głowicą do wymiany.


AA, jakiej marki masz ten termostat?
seba650
Badacz tematu
 
Posty: 227
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 22:42
Lokalizacja: SKIERNIEWICE

Postprzez Drożdżówka » 4 kwi 2013, o 20:06

szczerze nie mam pojęcia stary mam oryginalny i chciałem żeby go sprawdził czy jest dobry a oni nie wiem co założyli nie było mnie przy tym bo mechanikowi przeszkadzało ze się po warsztacie kręcę.
miałem powody zęby nie ufać mechanikom ale spieszyło mi się, to sobie pospieszyłem po bandzie.

[ Dodano: 2013-04-04, 19:12 ]
trzeba będzie teraz zdzirać głowice oddać do renowacji i wymienić pierścienie i ten termostat wymienić i założyć stary jak okaże się sprawny
tylko czemu ja mam wykładać kasę za błąd mechanika jak zrobić żeby to on zapłacił za to?
Avatar użytkownika
Drożdżówka
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25 cze 2012, o 19:43
Lokalizacja: Zamość

Postprzez seba650 » 4 kwi 2013, o 20:12

Co by nie było, to moim zdaniem uszczelka pod głowica się skończyła ;-) .
seba650
Badacz tematu
 
Posty: 227
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 22:42
Lokalizacja: SKIERNIEWICE

Postprzez Drożdżówka » 4 kwi 2013, o 20:13

dodam ze części były brane u niego
Avatar użytkownika
Drożdżówka
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25 cze 2012, o 19:43
Lokalizacja: Zamość

Postprzez mkkay » 4 kwi 2013, o 20:16

jeśli przewód ten cienki co idzie do zbiorniczka wyrównawczego jest zatkany a to w AAZtach jest częste to silnik sam się nie odpowietrzy,
sprawdź czy pod korkiem zbiorniczka wyrównawczego nie robi się "masło" , tak samo na bagnecie z oleju
ale jak by nie było to uszczelka do wymiany :kwasny:
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Drożdżówka » 4 kwi 2013, o 20:38

to oczywista oczywistość chciałem tego uniknąć a przez wadliwą cześć której nie sprawdził przed montażem i nie właściwym odpowietrzeniem będę musiał ja wymienić,


ale mi rozchodzi się o to czy mechanik pokryje koszta wymiany uszczelki i innych części które spowodowała uszkodzenie wadliwa cześć i nie udolne odpowietrzenie auta (zapowietrzona była nagrzewalniczka)

jak liczyć na odpowiedzialność mechanika w tej sprawie nie chce żeby odesłał mnie z kwitkiem zepsuł jak zrobić żeby naprawił i poniósł konsekwencje pokrywając koszty?
Avatar użytkownika
Drożdżówka
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25 cze 2012, o 19:43
Lokalizacja: Zamość

Postprzez seba650 » 4 kwi 2013, o 20:44

Drożdżówka napisał(a):ale mi rozchodzi się o to czy mechanik pokryje koszta wymiany uszczelki i innych części które spowodowała uszkodzenie wadliwa cześć i nie udolne odpowietrzenie auta (zapowietrzona była nagrzewalniczka)

jak liczyć na odpowiedzialność mechanika w tej sprawie nie chce żeby odesłał mnie z kwitkiem zepsuł jak zrobić żeby naprawił i poniósł konsekwencje pokrywając koszty?


Od razu Ci mówię że go nie przegadasz, wmówi Ci że to Ty sobie sam popsułeś i on ewentualnie z wielką łaską Ci pomoże i naprawi auto za 500zł...
seba650
Badacz tematu
 
Posty: 227
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 22:42
Lokalizacja: SKIERNIEWICE

Postprzez Drożdżówka » 4 kwi 2013, o 20:49

na pewno są jakieś regulacje prawne
nie maił nikt podobnego problemu?
Ostatnio edytowano 4 kwi 2013, o 20:53 przez Drożdżówka, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Drożdżówka
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25 cze 2012, o 19:43
Lokalizacja: Zamość

Postprzez Paweu » 4 kwi 2013, o 20:51

seba650 napisał(a):Drożdżówka napisał/a:
ale mi rozchodzi się o to czy mechanik pokryje koszta wymiany uszczelki i innych części które spowodowała uszkodzenie wadliwa cześć i nie udolne odpowietrzenie auta (zapowietrzona była nagrzewalniczka)

jak liczyć na odpowiedzialność mechanika w tej sprawie nie chce żeby odesłał mnie z kwitkiem zepsuł jak zrobić żeby naprawił i poniósł konsekwencje pokrywając koszty?


Od razu Ci mówię że go nie przegadasz, wmówi Ci że to Ty sobie sam popsułeś i on ewentualnie z wielką łaską Ci pomoże i naprawi auto za 500zł...


Auto było robione w warsztacie, czyli był kosztorys , było otwarcie zlecenia itp? Czy to była robota tzw. 'na fuchę' ?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Drożdżówka » 4 kwi 2013, o 20:57

wymiana pompy wody, termostat i robota to 200zł tyle, wszystko na tak zwaną "gębę" nic z nim nie spisywałem, gość jest właścicielem zakładu mechanicznego i sklepu z częściami, wiec nie robiłem u jakiegoś Pana Zenka w garażu.
Avatar użytkownika
Drożdżówka
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25 cze 2012, o 19:43
Lokalizacja: Zamość

Postprzez Pozor » 4 kwi 2013, o 20:59

teraz nie rozumiem mechanik wymienił ci tą uszczelke pod głowicą czy nie bo jeżeli nie ruszał głowicy to sory ale małe szanse żeby to była wina termostatu mógłbyś się zapytać czy nie byl wadliwy ale małe szanse masz na to żeby wygrać z nim a sądownie wyjdzie cię to więcej niż myślisz
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości