błąd numer 575 Cisnienie w kolektorze dolotowym

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

błąd numer 575 Cisnienie w kolektorze dolotowym

Postprzez Dj Devilek » 4 lut 2012, o 18:45

Podpinałem dzis fure pod kompa i wyskoczył mi włąsnie ten błąd jak w temacie co mam zrobić żeby to naprawić dodam że samochód przyspiecza dynamicznie na każdym biegu turbina kreci już od samego początku tylko na 5 i 4 nie raz jak mam ostro pedał gazu wsisniety na maxa potrafi sie wyłaczyc jak by przeladowanie turbiny
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

błąd numer 575 Cisnienie w kolektorze dolotowym

 

Postprzez Piaggio » 4 lut 2012, o 19:35

łapiesz typowego "Notlaufa" wystepuje on wlasnie na 4 i 5 biegu, poniewaz turbina pompuje wieksze cisnienie niż powinna. Na poczatek sprawdz wszystkie gumowe wężyki czy są szczelne. winowajcą rowniez może być N75- zaworek który steruje sztangą turbiny. Jeżeli mowa o silniku AFN-110 konnym to turbo ma zmienna geometrie łopatek, i byc moze włąnie w zmiennej geometrii może być przyczyna przeladowania, bo łopatki sie zapiekły.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Dj Devilek » 4 lut 2012, o 19:55

jakoś na początku wakacji miałem regeneracje turbiny i wydałem na to chyba z 700 zł i też na 4 i 5 tak potrafiło się zrobić . to może ten zaworek w jakiej to może być cenie ??
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez slawek5t » 4 lut 2012, o 20:02

Zaworek około 150 zł.
Węże też sprawdź
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Piaggio » 4 lut 2012, o 20:31

N75 ori Pierburga jest dosc drogi i zalezy gdzie np. u mnie w sklepie zarzyczyli sobie 280 zł :-/ dokładnie posprawdzaj wszystkie gumowe weżyki bo byc moze na nich wystepuje nieszczelnosc, a co do turbiny jezeli jezdzisz stylem "emeryckim" to mogła sie zapiec geometria
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Dj Devilek » 4 lut 2012, o 21:40

stylem emeryckim ha nie no tak nie jezdze brakuje mi juz mocy w tym golfie;p
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez Maniek01 » 5 lut 2012, o 19:12

Zobacz czy sztanga pracuje w pełnym zakresie. Możliwe, że po regeneracji pierścień kierownic został założony odwrotnie i sztanga nie będzie dochodziła do tego ogranicznika na korpusie turbiny.
Maniek01
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:34
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez slawek5t » 6 lut 2012, o 20:11

""Masz AFNa a tam 90% notlaufow to przeladowania spowodowane zla regulacja zmiennej geometrii. Zawalone sadza lopatki nie ruszaja sie albo nie ma co sie ruszac bo gruszka jest zgnita. Turbina zregenerowana a sztanga pewnie rozregulowana i w ogole nie sprawdzony blok 011 zeby sprawdzic co jest z doladowaniem.""

Kolega Bradley pisał Ci to pół roku temu :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Dj Devilek » 7 lut 2012, o 11:38

wszystko sprawdzone turbina jak nowa gruszka tez w dobrym stanie tylko na tej 4 i 5 nie raz potrafi sie wyłączyć jak jadę sobie np 90 i wcisne gaz na cala pizd... na 5 biegu to potrafi sie przeładować
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez robzar89 » 7 lut 2012, o 12:05

To trzeba kolego sprawdzić VAG-iem , bo w takiej sytuacji przez internet nikt Ci nie jest w stanie stwierdzić co tak naprawdę się dzieje . Zrób logi wstaw na forum a na pewno ktoś Ci podpowie co może być nie tak.
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

Postprzez slawek5t » 7 lut 2012, o 18:26

Dj Devilek napisał(a):wszystko sprawdzone

slawek5t napisał(a):sztanga pewnie rozregulowana i w ogole nie sprawdzony blok 011
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie


- - - produkcja filmowa Poznań



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron