błąd vag

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

błąd vag

Postprzez wolfman » 25 mar 2008, o 19:33

Witam.Bylem niedawno na badaniu komputerowym u znajomego i wykazało bląd 023F.
Co możecie mi powiedziec na ten temat,bo w opisach kodow błedów na forum nie znalazlem tego bledu. :-/
Pozdro :-)
Ostatnio edytowano 25 mar 2008, o 19:36 przez wolfman, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
wolfman
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 15:21
Lokalizacja: czecho

błąd vag

 

Postprzez pawel_ns » 25 mar 2008, o 19:39

poczytaj to bo pisza o tym bledzie

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=023f

[ Dodano: 2008-03-25, 18:41 ]
jeszcze tu

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=023f
MOJE BYŁE MK3
AHF+ ..::TDI POWER::..
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez wolfman » 25 mar 2008, o 21:39

Wielkie dzięki kolego!!!!!!!!!! :-)
mam jeszcze takie małe pytanko: te wężyki n75 i n18 to są te za filtrem paliwa?Jeżeli nie to gdzie ich szukać i jak ewentualnie zamienić?
Czy może lepiej jechac z tym do mechanika?
Pozdro!!!!!!
Avatar użytkownika
wolfman
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 15:21
Lokalizacja: czecho

Postprzez pawel_ns » 25 mar 2008, o 21:46

MOJE BYŁE MK3
AHF+ ..::TDI POWER::..
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez wolfman » 25 mar 2008, o 22:04

Super :!:
Wielkie dzięki :->
Avatar użytkownika
wolfman
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 15:21
Lokalizacja: czecho

Postprzez pawel_ns » 25 mar 2008, o 22:05

nie ma za co :) forum jest po to zeby pomagac ;)
MOJE BYŁE MK3
AHF+ ..::TDI POWER::..
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez lesmian83 » 16 kwi 2008, o 03:11

Też mam problem z tym elektrozaworkiem. Na początku tylko tykał po przekręceniu stacyjki. Z czasem tykanie nasiliło sie, aż pewnego dnia zamilkł.
Uczieszyłem się nawet ;-) ale do chwili kiedy połapałem się że stacił moc :zalamany: na 4 i 5 biegu przy 2800/3000 obrotów i nie idzie powyżej 120/130km/h.

Mam do was pytanie formalne, czy dobrze definjuje N75 - elektrozawór przepustnicy powietrza??
Jeśli tak to jakie oznaczenie (N...) ma 'elektrozawór recylkulacji spalin'??
Avatar użytkownika
lesmian83
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 15 sty 2008, o 08:18
Lokalizacja: Piaseczno

Postprzez pawel_ns » 16 kwi 2008, o 08:39

MOJE BYŁE MK3
AHF+ ..::TDI POWER::..
Avatar użytkownika
pawel_ns
Members
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 12:16
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez lesmian83 » 16 kwi 2008, o 23:12

wszystko jasne :-) dzięki!

[ Dodano: 2008-04-17, 15:02 ]
wracając do tematu turbiny, byłem wczoraj u mechanika na sprawdzeniu komputera VAGiem.
Niestety nie znalazł żadnego błędu mającego wpływ na prace turbo :-(
I co dalej? Mechanik zaproponował wizytę u innego specjalisty w celu szczegółowej diagnostyki.
Mam się udać na badanie urządzeniem MPS czy MSP (dokładnie nie pamiętam)
Czy wiecie co to badanie i na czym polega (czy jest sens to robić bo kosztuje 130pln, to tyle co nowy zawór) ??
A może lepiej od razu zainwestować w elektrozawory N75 i N18, a do tego przeczyścić przepływomierz??
Avatar użytkownika
lesmian83
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 15 sty 2008, o 08:18
Lokalizacja: Piaseczno

Postprzez Szymon » 20 kwi 2008, o 22:32

Witam!
możesz spróbować zamienić miejscami n75 i n18. Lub zdejmij z n75 i połącz ze sobą wężyki czerwony i niebieski. Jak się przejedziesz z takim polączeniam i wszystko będzie oki to będziesz wiedział, że to zawór. Sprawdź jeszcze czy wszystkie wężyki masz prawidłowoo podlączone. U mnie wężyk komputera był źle podłączony i też nie przy pewnych obrotach tracił moc.

Pozdrawiam
Szymon
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 08:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez lesmian83 » 23 kwi 2008, o 20:42

Dzieki, ale już po sprawie:) Byłem na diagnozie i okazało się że, tak jak myślałem winny był zawór N75. Nie jest zepsuty, tylko przytkał się ze starości. Specmechanik przeczyścił go i nasmarował i autko smiga jak dawniej, a może nawet lepiej :-D
Kosztowało mnie to 120zł ale przynajmniej mam pewność że turbinka jest w pełni sprawna!:)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
lesmian83
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 15 sty 2008, o 08:18
Lokalizacja: Piaseczno

Postprzez wolfman » 1 maja 2008, o 20:55

Uwaga na ten błąd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pojechałem z autem do serwisu Seata i panowie mechanicy znaleźli przyczynę : pęknięty oring gumowy w turbinie :-)
Avatar użytkownika
wolfman
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 15:21
Lokalizacja: czecho

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości