bledy VAG

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

bledy VAG

Postprzez Golfik1986 » 9 sty 2011, o 15:37

553 Przepływomierz masowy powietrza-G70
przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
550 Regulacja początku wtrysku
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY
1269 Wtrysk - zawór startowy-N108
przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

takie bledy mi sie pokazaly przy czym blad 1269 pojawia sie notorycznie za kazdym logowaniem prosze o pomoc
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

bledy VAG

 

Postprzez hali » 9 sty 2011, o 18:30

Witam kolegę!
Odczuwasz mniejszą moc silnika? :looka:

No to tak :
:arrow: 1269 - Też to miałem kabel się przetarł do wymiany: ZAWÓR KĄTA WTRYSKU N108 *
:arrow: 550 - ten błąd może być przez usterkę 1269.Jeśli nie to będziemy myśleć dalej
:arrow: 553 - sprawdź kable idące do przepływki. Jeśli bd wszystko to przejedz się nim na wpiętej i wypiętej przepływce

Jak cos nie jasne pisz! pozdraWViam hali ;-)

*
Obrazek
Avatar użytkownika
hali
Badacz tematu
 
Posty: 201
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 15:32
Lokalizacja: Chełmek k.Auschwitz

Postprzez Golfik1986 » 9 sty 2011, o 18:38

no qrde wlasnie stary auto ma takiego mula ze szok jakby turbulum zdechlo nie ma tego odepchniecia zamula na maksa.
czyli jest opcja ze przeplywka walnela i dlatego tak zamula zostal mi ten jeden blad o ktorym pisalem reszta sie skasowala jak narazie. gdzie szukac tego kabla dokladniej???
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez hali » 9 sty 2011, o 23:52

To wyjaśnia wiele ;-) A jak śmigasz to przy jakich obrotach zmieniasz biegi?

Czerwonym masz jaki idzie kabel.
1.to przepływomierz
2.czujnik n75(do doładowania czujnika (on też jest najczęstszym powodem braku mocy w tdi)


Obrazek
przepraszam za nieporządek :-P :hyhy:
Avatar użytkownika
hali
Badacz tematu
 
Posty: 201
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 15:32
Lokalizacja: Chełmek k.Auschwitz

Postprzez leopard » 10 sty 2011, o 01:53

550 i 1269 razem wzięte to czesta oznaka wody w paliwie ...
poza tym - ogladnij wtyczke przy ECU (sprawdz czy nie ma tam zielonego)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Golfik1986 » 10 sty 2011, o 10:11

leopard, heh jest to mozliwe praktycznie wiekszosc czasu stoi i zalewalem go po 10 l narazie zima nie byl do pelna lany ani razu...

hali, n75 strasznie mi mruczal od kiedy zima sie zaczela wydaje mi sie ze jest jush w kijowym stanie.. najczesciej zmieniam tak w okolicach 2,5 zalezy 2,3 a czemu???
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości