błędy wag

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

błędy wag

Postprzez Mariusz164 » 14 sty 2011, o 13:22

gdzie tego szukać? i co to za błędy
65535
1117
64778
64764
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

błędy wag

 

Postprzez leopard » 14 sty 2011, o 22:10

65535 - Błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej kontroli (ECU)
01117 - Sygnał ładowania generatora terminala DF

64778
64764 nie ma opisu do tych bledow - moze to byc blad interfejsu (polski VAG) lub pochodna bledu 65535
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Mariusz164 » 14 sty 2011, o 22:25

aha a co jest przyczyną tych dwóch pierwszych blędów
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez leopard » 14 sty 2011, o 23:30

przyczyną może byc słabe AQ ... błąd ECU pojawia sie też w momencie gdy do wnetrza ECU dostanie się olej z nieszczelnej rurki cisnieniowej z MAP sensora
ładowanie alternatora - czesty błąd w zimie - jesli masz dogrzewanie plynu chlodzacego
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Mariusz164 » 15 sty 2011, o 11:55

aha oki aq mam nowe także sprawdzę sterownik. a ten błąd sterownika ma wpływ na prace silnika. u mnie jest przy 1300 obr/min silnik faluje i telepie nim w czasie jazdy przy tych obtotach szarpie.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez leopard » 15 sty 2011, o 13:27

Mariusz164 napisał(a):u mnie jest przy 1300 obr/min silnik faluje i telepie nim w czasie jazdy przy tych obtotach szarpie

a kto jezdzi na takich obrotach ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Mariusz164 » 16 sty 2011, o 07:26

ja jeżdzę na drugim biegu. ale jak samochód stoi i daje gazu to tak się dzieje
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez leopard » 17 sty 2011, o 00:04

Mariusz164 napisał(a):ale jak samochód stoi i daje gazu to tak się dzieje

do jakich obrotów go podkręcasz na postoju ??
w jakich warunkach wystepuje telepanie ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Mariusz164 » 17 sty 2011, o 20:19

na ciepłym i na zimnym jest to samo telepanie jest w granicach od 1200 do ok 1400 obrotów między tymi obrotami.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez leopard » 17 sty 2011, o 23:39

Mariusz164 napisał(a):na ciepłym i na zimnym jest to samo telepanie

zrób logi ...
zaglądałes pod maske - wyeliminowałes usterki mechaniczne typu poduszki pod silnikiem czy tez koło pasowe z tłumikiem drgań ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Mariusz164 » 19 sty 2011, o 04:10

koło pasowe z tłumikiem drgań to jest to przy altku jeśli tak top niemam takiego. te logi statyczne to zrobić przy obrotach kiedy drży ?
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez Reiven » 19 sty 2011, o 13:05

Koło z tłumikiem drgań jest na wale, przy alternatorze jest kółko z wolnobiegiem. Jak zębatka w rowerze. Jak koło na wale się rozwulkanizowało to ma widoczne bicie.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości