Blokowanie powyżej 3000 obrotów

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Blokowanie powyżej 3000 obrotów

Postprzez marcin2105 » 20 gru 2010, o 18:03

Witam
Przyszła zima i znowu z golfem zaczyna się coś dziać. Podczas jazdy do górki obciążonym samochodem na 3 i czwartym biegu jak przekrocze 3000 obrotów zaczyna pojawiać się taki objaw jakbym jedna nogą naciskał pedał hamulca. Auto rozpędza się ale nie płynnie tylko takimi skokami. Silnik jaki mam to 1Z podpinałem go do kompa ale nie pokazało żadnych błędów
Dodałem linki z pomiarów Pierwsze zdjęcie przy wolnych obrotach a drugie przy przyspieszaniu. Jak na złość wczoraj jak jeżdziłem z kompem do ten objaw nie wystąpił

Obrazek Obrazek
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Blokowanie powyżej 3000 obrotów

 

Postprzez Murel » 20 gru 2010, o 18:10

jak dobrze kombinuje zaor n75 i "notlauf"
Nie sztuką jest zabić komara przednią szybą... Sztuką jest to zrobić boczną
Avatar użytkownika
Murel
Czytacz
 
Posty: 114
Dołączył(a): 24 cze 2008, o 13:30
Lokalizacja: Ostrowiec Sw./Łódź

Postprzez SotoM » 20 gru 2010, o 21:24

YYYYYYY a moze sprzegło sie zaczyna slizgac...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcin2105 » 20 gru 2010, o 22:06

Sprszęgło napewno nie bo to dzieje się jak temperatura spadnie poniżej zera. Zastanawia mnie jeszcze jedna żecz dlaczego na czujniku temperatury zasysanego powietrza jest 12 V napisane a na kostce która jest do niego przypięta zmierzyłem 5 V ? Jak jeżdziłem z komputerem to na tym czujniku pokazywało mi na zimnym silniku -6 stopni a na gorącym zaledwie 20 stopni ( chodzi tu o odczyt z VAGA temperatury zasysanego powietrza)
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez Bradley » 20 gru 2010, o 23:30

marcin2105, tam masz taki magiczny guzik log a pozniej robisz logi dynamiczne ;)



Musze powiedziec, ze jak przyszla zima to tez borykam sie z notlaufem. Nie podpinalem pod komputer ale na pewno wiem ze to przeladowanie bo robilem juz bajpasa i nic sie nie dzialo. A tak to 4 bieg, pelne obciazenie i albo wysral notlaufa albo nie. Roznica jest taka, ze z pedalem w podlodzie dojdzie nawet do 170 choc trwa to wieki a w nowszych silnikach ~120 i ani wiecej :D

I nie wiem czy zima zabija moje zaworki n75 czy zbiera sie wilgoc w przewodach i czopuje przeplyw do zaworka.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez marcin2105 » 21 gru 2010, o 16:54

Czy ktoś wie jakie powinno być napięcie na tym czujniku?

[ Dodano: 2010-12-21, 15:55 ]
wie ktoś jakie powinno być napięcie na tym czujniku
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez leopard » 22 gru 2010, o 04:09

marcin2105 napisał(a):Czy ktoś wie jakie powinno być napięcie na tym czujniku

napiecie jest nieistotne - sprawdź jaką masz rezystancję
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcin2105 » 22 gru 2010, o 07:39

rezystancje sprawdziłem i jest w takich granicach jak podają na interneci. Tylko czemu na czujniku isze 12V a w kistce jest 5V?

Co jeszcze mogę sprawdzić żeby usunąć tą usterkę?

[ Dodano: 2010-12-23, 20:56 ]
Czy ktoś może mi napisaćpatrząc na zdjęcia czy są prawidłowe wartości przepływki?

[ Dodano: 2010-12-30, 14:04 ]
Napiszcie jak powinny być wartości na przepływce
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości