bostpin do AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Pascal » 10 lut 2010, o 16:25

e2 napisał(a):K@mil napisał/a:
- brak efektu "zamulenia" czyli w dolnym zakresie obrotów auto będzie bardziej elastyczne,przy ok 2000 obrotów zostaniemy wciśnięci w fotel ,auto będzie równo "ciągnąć" na każdym biegu.


nie mogę ;d przy 80km (niech będzie, że boostpin da 5km) ma wciskać w fotel? :D


Jeżeli podkręcisz turbawke i zwiększysz dawkę paliwa to tak będzie... ;-)

Boostpin rewelka... :ok:
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

 

Postprzez e2 » 10 lut 2010, o 16:42

Pascal napisał(a):Jeżeli podkręcisz turbawke i zwiększysz dawkę paliwa to tak będzie...


Jak mi udowodnisz, że to wciska w fotel stawiam piwo :). Nawet auto, które ma 200km nie wciśnie w fotel porządnie ;].
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kajtek » 12 lut 2010, o 14:35

krzemyk, nie zastanawiaj sie tylko montuj pina a efekty sam zobaczysz, po za tym żadengo zagrożenia dla silnika nie ma (zero skutków ubocznych)

[ Dodano: 2010-02-12, 13:38 ]
polecam również bardzo dobry temat założony przez kolege polliv warto poczytać jeśli chciałbyś coś podłubać w swoim GTD
-> http://www.golf3.pl/topics10/podnoszeni ... t23530.htm
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzemyk » 13 lut 2010, o 14:48

Obrazek
Czy ta pompa nadaje się na boosta bo podobno są dwa rodzaje pomp tzn. z LDA i bez?
krzemyk
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 kwi 2008, o 19:11
Lokalizacja: WLKP.

Postprzez Pascal » 17 lut 2010, o 13:53

e2 napisał(a):
Pascal napisał(a):Jeżeli podkręcisz turbawke i zwiększysz dawkę paliwa to tak będzie...


Jak mi udowodnisz, że to wciska w fotel stawiam piwo :). Nawet auto, które ma 200km nie wciśnie w fotel porządnie ;].


2,3 bieg ...porządne butowanie i zobaczysz efekty w zwykłym GTD ;-)

[ Dodano: 2010-02-17, 12:55 ]
krzemyk napisał(a):Czy ta pompa nadaje się na boosta bo podobno są dwa rodzaje pomp tzn. z LDA i bez?


Tak nadaje się bo masz wypukły talerzyk LDA i odchodzi od niego przewód.Jeśli LDA było by płaskie wtedy lipton ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez krzemyk » 22 lut 2010, o 20:48

Dzisiaj dotarła paczka z pinem,w sobote zakładam i zobaczymy efekty.Pozdrawiam.
krzemyk
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 kwi 2008, o 19:11
Lokalizacja: WLKP.

Postprzez Pascal » 22 lut 2010, o 23:21

krzemyk napisał(a):Dzisiaj dotarła paczka z pinem,w sobote zakładam i zobaczymy efekty.Pozdrawiam.


Zakładaj zakładaj bo warto,zaopatrz się w młotek bo pewnie LDA masz zapieczony i śruby tak łatwo nie puszczą...noi zaznacz miejsce położenia membrany... ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez krzemyk » 25 lut 2010, o 21:08

LDA zapieczone?Gdzie to dokładnie jest i chyba musze troche więcej poodkręcać żeby dostać się do tej membrany gdyż mam jeszcze te blachy z lewej strony.O tym zaznaczeniu pamiętam a czy jeszcze musze o czymś pamiętać i czy ten pin jest poprostu wkręcany?Pozdrawiam.
krzemyk
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 kwi 2008, o 19:11
Lokalizacja: WLKP.

Postprzez Pascal » 27 lut 2010, o 13:02

krzemyk napisał(a):LDA zapieczone?Gdzie to dokładnie jest i chyba musze troche więcej poodkręcać żeby dostać się do tej membrany gdyż mam jeszcze te blachy z lewej strony.O tym zaznaczeniu pamiętam a czy jeszcze musze o czymś pamiętać i czy ten pin jest poprostu wkręcany?Pozdrawiam.


Tak pin jest wkręcany.Poczytaj sobie... tu masz moją fotoporadę :

http://www.golf3.pl/topics28/boostpin-r ... t23167.htm
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez krzemyk » 27 lut 2010, o 17:25

Dzisiaj chciałem zmienić mojego pina ale okazało się że jest ciut za gruby(pin jest toczony a nie orginalny)ale to nie jest problem gdyż jeszcze go dotocze.Srednica powinna chyba mieć 12mm.jeśli się nie myle ale gdy wyciągnołem stary z pompy to zobaczyłem coś takiego Obrazekprzepraszam że zdjęcie jest takie niewyrazne ale chodzi o to że ten pin jest okrągły z płaską jedną ścianką a na fotografi z forum orginalny pin wyglądał troszke inaczej.Dlaczego.Pozdrawiam.
krzemyk
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 kwi 2008, o 19:11
Lokalizacja: WLKP.

Postprzez kajtek » 27 lut 2010, o 18:09

ja miałem seryjnie inny pin niz Twój bo mój był też taki walec ale miał lekkie wycięcie i był asymetryczny więc dało sie go troszke regulować, ale nie masz powodu do zmartwień raczej powienieś sie cieszyć że poczujesz wyrazną różnice w jezdzie skoro miałes tam wepchany taki bolec... a takie pytanko z czystej ciekawości, czy widzisz kreske na tym pinie? mozesz zmierzyć jej długość i mi napisać?
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzemyk » 27 lut 2010, o 20:38

Kreske było widać,jak przetocze tego nowego pina to wyciągne starego i zmierze.Nowy jest szerszy o 5 setek.Prawdopodobnie we wtorek będzie zrobiony to zaraz zakładam.Aha,a jak będzie więcej ztoczone i będzie luzniejszy to czego moge się spodziewać po założeniu?Pozdrawiam.
krzemyk
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 kwi 2008, o 19:11
Lokalizacja: WLKP.

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości