krzemyk napisał(a):Jest troszke bardziej żwawy ale szału nie ma
coś mi tu nie gra... wyciągnij pina i zobacz czy kreska jest rysowana w jego najwiekszym wycięciu, jeśli jest to podaj mi wymiary pina albo zrób zdjecie tej kreski i daj na forum, sama wymiana pina może szału nie zrobić bo jego rozmiary moga nie być odpowiednie (optymalne)...
Pascal napisał(a):jeśli chodzi Ci o kreskę na "ori pinie" to ma ona dokładnie 9 mm
u mnie na ori pinie jest 8 mm i cały czas tym sie sugerowałem po zmianie pina na nowy (4mm średnicy) okazało sie że kreska kończy sie tam gdzie kończy sie wcięcie i zaczynało brakować mocy przy wysokich obrotach przestawał przyspieszać, po spiłowaniu pina (tak żeby było dłuzsze to wcięcie) okazało sie że ten pin jeszcze głębiej sie chowa przy mocnym butowaniu i mój pin ma teraz kreske 12 mm i róznica w jezdzie jest wyrazna, autko za***la jak bym włożył tam inny silnik, także ja by sie sugerował rozmiarami pina.
krzemyk, zrób fotke kreski na pinie, zmierz ją i pomierz pina (a przede wszystkim długość środkowej czesci, tego wcięcia), to porównamy i zaradzimy...
[ Dodano: 2010-03-01, 19:59 ]krzemyk napisał(a):a jak będzie więcej ztoczone i będzie luzniejszy to czego moge się spodziewać po założeniu?
a dlaczego ma chcesz żeby był luzniejszy? 12mm średnicy jest w sam raz i tyle powinien mieć... mój ma 12 mm średnicy a w najwęższym punkcie 4 mm do tego odpowiednie rozmiary kazdej z części które też sam określiłem i teraz jest efekt