bostpin do AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

bostpin do AAZ

Postprzez krzemyk » 9 lut 2010, o 21:23

Witam,tak jak w tytule czyli czy warto zakładać sam bostpin od 1.6 do 1.9 AAZ-ta bez regulacji turbiny?Czy nic się nie stanie i czy coś to zmieni w odczuciu jazdy albo w spalaniu i czy po montażu tego bostpina trzeba jakoś regulować pompe?Dzięki za jakieś podpowiedzi i pozdrawiam.
krzemyk
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 kwi 2008, o 19:11
Lokalizacja: WLKP.

bostpin do AAZ

 

Re: bostpin do AAZ

Postprzez K@mil » 9 lut 2010, o 21:27

krzemyk napisał(a):Witam,tak jak w tytule czyli czy warto zakładać sam bostpin od 1.6 do 1.9 AAZ-ta bez regulacji turbiny?Czy nic się nie stanie i czy coś to zmieni w odczuciu jazdy albo w spalaniu i czy po montażu tego bostpina trzeba jakoś regulować pompe?Dzięki za jakieś podpowiedzi i pozdrawiam.


ciezko poszukac co ? pewnie nie widac dzialu z Poradami ;]


http://www.golf3.pl/topics28/boostpin-r ... t23167.htm
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez krzemyk » 9 lut 2010, o 21:33

To już czytałem,chodzi mi o to czy sam bostpin nie zaszkodzi i czy coś zmieni bez ingerencji w inne podzespoły.
krzemyk
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 kwi 2008, o 19:11
Lokalizacja: WLKP.

Postprzez K@mil » 9 lut 2010, o 21:36

K@mil napisał(a):To już czytałem,chodzi mi o to czy sam bostpin nie zaszkodzi i czy coś zmieni bez ingerencji w inne podzespoły.


Na moje oko tam jest odpowiedz na Twoje pytanie ;]

Kod: Zaznacz cały
Zamontowanie stożkowego pina z MK2 daję nam:

- więcej KM
- brak efektu "zamulenia" czyli w dolnym zakresie obrotów auto będzie bardziej elastyczne,przy ok 2000 obrotów zostaniemy wciśnięci w fotel  ,auto będzie równo "ciągnąć" na każdym biegu.
-spalanie pozostaje na poprzednim poziomie.W przypadku spokojnego stylu jazdy spalanie minimalnie spada (u mnie 0,5 litra ON czyli jakieś niecałe 2zł).
-pełną regulację dawki paliwa
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Procent » 9 lut 2010, o 22:18

Przecież nie zepsuje. Mam ziomka który ma boosta i tylko pozytywy słyszę. A to go jeszcze nakręciło na głębszy tuning silnika
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzemyk » 9 lut 2010, o 22:35

A więc samego boosta moge zakładać?Dzięki.
krzemyk
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 kwi 2008, o 19:11
Lokalizacja: WLKP.

Postprzez garas1 » 10 lut 2010, o 12:00

Zakładaj bez problemu bo warto odmulisz silnik 8-)
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez hellmut1 » 10 lut 2010, o 12:19

witam ja mam samego boostpina zakładaj śmiało :ok:
Avatar użytkownika
hellmut1
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 2 lip 2008, o 12:20
Lokalizacja: Mszczonów

Postprzez e2 » 10 lut 2010, o 12:21

K@mil napisał(a):- brak efektu "zamulenia" czyli w dolnym zakresie obrotów auto będzie bardziej elastyczne,przy ok 2000 obrotów zostaniemy wciśnięci w fotel  ,auto będzie równo "ciągnąć" na każdym biegu.


nie mogę ;d przy 80km (niech będzie, że boostpin da 5km) ma wciskać w fotel? :D
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez garas1 » 10 lut 2010, o 12:39

e2 napisał(a):
K@mil napisał(a):- brak efektu "zamulenia" czyli w dolnym zakresie obrotów auto będzie bardziej elastyczne,przy ok 2000 obrotów zostaniemy wciśnięci w fotel  ,auto będzie równo "ciągnąć" na każdym biegu.


nie mogę ;d przy 80km (niech będzie, że boostpin da 5km) ma wciskać w fotel? :D



Tak dobrze to nie będzie :lol:
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez e2 » 10 lut 2010, o 12:42

ale ktoś taką bzdurę napisał ;d wiem, że Kamil to cytował i to nie jego twórczość. Wciska w fotel to 400km, a nie 80 ;d
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez hellmut1 » 10 lut 2010, o 15:19

ale że nie zamula to prawda i ładnie sie zbiera na każdym biegu i przy spokojnej jeździe faktycznie pali troche mniej, palił w trasie 5,3 a teraz 4,6/4,7
Avatar użytkownika
hellmut1
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 2 lip 2008, o 12:20
Lokalizacja: Mszczonów

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości